Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava syöttää pipareita koiralle!

Vierailija
26.11.2015 |

Olin hyvänpäivän tutun luona kahvilla ja tuttava heitti pipareita koiralleen. Kysyin onko hän tosissaan,kun pipari on koiralle vaarallista. Hän sanoi että heidän koira on tottunut pipareihin ja tavalliseen kotiruokaan, ja pitävät ruokaa puhtaampana kuin koiranruokaa. He pitävät koiraa jäteastiana, ällöttävää!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tää aihe ei ollu mikää "miten koiria kohdeltiin ennen" eli mite ihmees muutatte tän aiheen pipareista koirien kohteluun?! Ite en syöttäis pipareita paljoo mun koiralle mut kyl sille vähä voi antaa. Mun koira syö iha omaa ruokaansa ja joskus ihmisten ruokaa eikä sille tuu mitää oireita✋

Vierailija
22/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koira kuole siihen jos vähä antaa piparii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaarallista on antaa koiralle muutama pipari joulun aikaan? meillä on kohta 10v täyttävä koira, ja täysin terveenä ollut pipareista huolimatta. Hampaatkin siistit ja valkoiset.

Juuri näin, minun koira eleli 17 vuotta ja aina tavatessaa naapurin sai piparin tädin käsilaukusta:)

Ja tämä tapahtui useita kertoja viikossa.

Vierailija
24/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä niin kauaa ole kun mitään "koiranruokia" ei edes ollut vaan koira söi tähteet ja siihen sekaan sitten mitä sattui.

Tajuatko sinä kääpiö, mitä hallaa teet koiralle syöttämällä sille liikaa suolaa tai mausteita?! Minusta kaikilta. Jotka syöttävät edes markettien ruokaa eläimelle, pitäisi laittaa eläintenpitokielto!

0/5 - liian ilmiselvää yritystä

Vierailija
25/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin koira syö kotiruokaa ja tuliaisiksi saa joskus makkaran tai raksuja.

Sit jotain dentaluita. Ei muuta.

Elää sen aikaa kuin elää. Ei oikeastaan kiinnosta.

Vierailija
26/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seropimme eli lähes 15- vuotiaaksi, sai aina samaa ruokaa kuin ihmiset, poislukien chilit yms.tietysti. Sai myös pipareita. Suklaata ei. Ei sairastanut koskaan. Muut koirat eläneet 9-13 vuotta, välillä nappuloita, muuten makaronilaatikkoa, lettuja, kuivia tortilloja, leikkeleitä, juustoa..mitä nyt on yli jäänyt. Ja sokerista: Kerran yksi koirani vetäisi paketillisen vihreitä kuulia salaa. Eläinlääkäri naureskeli ja sanoi että " voi kaveria vähän väsyttää, mutta ei sokeri ole vaarallista. "Eli suklaa ja rajut mausteet & raaka sipuli on ainut mitä eivät saa.

Vierailija
27/28 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää kyllä oikeasti ihan ymmärrä. Mitä hiton väliä sillä on, kauanko se koira elää? Jos koira vaikuttaa terveeltä ja hyvinvoivalta kotiruoalla niin mitä väliä??

Vierailija
28/28 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asia ei kuulu sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän