Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paistinpannu

m39v
26.11.2015 |

Tekeekö tuolla cerafit fusion pannulla oikeasti mitään?
Jos ostaisi avokille joululahjaksi? Vai tuleeko pannusta korville jouluna?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta paistinpannua ainakaan naiselle lahjaksi :D kannattaa mielummin kysyä, että hei, haluisitko tommosen, voidaan hommata. Se olisi ainakin musta kiva. Mutta ei olisi kivaa että lahjakääreistä paljastuu paistinpannu :D

Vierailija
2/9 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä eivät toimi enää ollenkaan kun pinnoite hajoaa(kaverilla on vanha pska) uutenakin olen tuollaista kokeillut ja oli kyllä ihan hyvä. Itse käytän vain valurautaisia ja teräksistä paistinpannua ne kestävät ja toimivat vanhoinakin. Jos ei paljon tee ruokaa niin sitten ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja toive on lapsilta, ovat katsoneet mainosta ja heidän mielestä äidille pitäisi ostaa uusi paistinpannu.

Ap.

Vierailija
4/9 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia pannusta.

Vierailija
5/9 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse osti juuri 2 paistinpannua mutta en viitsi antaa niitä puolisolle joulu lahjaksi vaan ostan hänelle jotain muuta.

Vierailija
6/9 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollainen kuitenkin aika halpiksen oloinenkin verrattuna kunnon laatumerkkipannuun. Minusta se on myös kohtuu ruma.

Vierailija
7/9 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo pinnoite?

Kovanaamastakin lähtee pinta irti.

Vierailija
8/9 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta paistinpannua ainakaan naiselle lahjaksi :D kannattaa mielummin kysyä, että hei, haluisitko tommosen, voidaan hommata. Se olisi ainakin musta kiva. Mutta ei olisi kivaa että lahjakääreistä paljastuu paistinpannu :D

Naisten juttuja joo, musta on oikein kiva saada hyvä paistinpannu lahjaksi. Mies

Vierailija
9/9 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.