rumat hiukset kasvatusvaiheessa

Vierailija

Ai jumankekka miten risoo! On meinaan kauhean näköiset eikä niitä saa oikein mitenkään. Ja kasvaa hitaasti.

Kommentit (6)

Vierailija

joo tiedän tunteen:( koko ajan hiukset silmillä,  ei saa hiuksia korvaan taakse. Tuulessa taas koko tukka naamalla.

Eikä mitkään hiuslakat auta kunnolla.

Kovasti sulle tsemppiä!!! itselläni menee jo melkein korvan taakse hiukset ihme kyllä. Mulla kasvaa hiukset sentin kuussa, kun taas mun miehellä ainakin 2 centtiä.

Nyt oon kohta vuoden kasvattanut hiuksia, jotka katkesi, kun menin blondaamaan hiukset ja huuhtelemaan ne erittäin rautapitoisella vedellä:( päällimmäiset hiukset katkesi noin 5 senttisiksi. Sitten oli kiva yrittää pitää niitä jotenkin lytyssä, ihana 80-luvun kampaus oli, voi jee. Hiukset oli ennen tota kemikaalikoktail värjäystä tosi hyvässä kunnossa, ja ihanan pitkät. Nyt mulla on pitkä polkka, ja osittain edelleen niitä paljon lyhyempiä hiuksia. Nyt tää on jotenkuten siedettävä.

Voimia hiustenkasvatukseen.

Vierailija

Tuossa vaiheessa kannattaa käyttää paljon erilaisia pantoja, pinnejä ja pieniä hiusklipsejä. Niillä voi laittaa kasvojen päältä roikkumasta pois hiuksia, vähentää leveyden vaikutelmaa kasvojen sivuilla jne. 

Vierailija

Joo todellakin toi leveyden vaikutelma kasvojen sivuilla on tosi ärsyttävä, täytyykin tänään taas laittaa niitä pinnejä:)

tuntuu että koko ulkonäkö on muuttunut niin ärsyttäväksi:(

Vierailija

Hei! Kiitos aloituksesta! Kamppailen juuri saman ongelman kanssa, tuntuu että hiukset tekevät minusta rumannäköisen tässä kasvuvaiheessa. Eilen mietin jo että napsin vaikka itse saksilla ihan lyhyiksi... miten tätä jaksaa

Vierailija

Täällä myös yksi epätoivoinen kasvattaja. Ensin kasvatin värjäykset ulos pitämällä hiukset lyhyinä, ja nyt sitten alkoi "varsinainen" kasvatus. Mittasin päälihiuksen pituuden, on nyt vaivaiset 12 senttiä. Yritän kestää sen ajatuksen voimalla, että ensi kesänä on jo ainakin 20 senttiä (jos kasvaa sentin kuukaudessa). Pinnit ja pannat ei sovi mulle, ehkä voisi kokeilla jotain huivia.

Aikaisemmin jossain vaiheessa mulla on aina menneet hermot kasvatukseen, ja olen leikkauttanut lyhyeksi. Nyt olen päättäväinen.

Tsemppiä muillekin kasvattajille!

Vierailija

Leikkasin itse hiukset kesällä lyhyeksi jossain päähänpistossa ja tajusin heti kampaamosta ulos kävellessäni, että näytän niillä ihan hemmetin rumalta. Tuntuu, että uudelleen kasvattaminen kestää ihan hirveän kauan, ja varsinkin tämä nykyinen "tuima opettajatäti"-polkka on ihan kamala ja korostaa tosiaan kasvojen leveyttä. Eilen menin katsomaan kuvia missä minulla on vielä pitkät hiukset ja harmittelin taas tyhmyyttäni. Saisipa nämä edes ponnarille! Toisaalta taas on typerän pinnallinen olo kun harmittaa näinkin triviaali asia niin paljon, mutta alkaa ärsyttää kun on viimeiset puoli vuotta tuntenut olonsa todella rumaksi.

Olipahan vuodatus, mutta tsemppiä täältäkin muille kasvattajille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat