Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen ällötätikulttuuri oksettaa minua

Vierailija
25.11.2015 |

Olen nuori ja komea mies ja minua kuvottaa tämä ällötätikulttuuri, jossa ällötädit saa vapaasti himoita ja halailla meitä nuoria miesnamuja. En ole varmasti ainoa joita vanhemmat naiset yrittää halailla vaikkei olla edes läheisiä. Viimeksi kesätöiden päätyttyä yksi tällainen ällötäti halusi halata minua koska ei enää nähtäisi toisiamme. Kieltäydyin halauksesta.

Ja mediassa hehkutetaan "puumia" ja "milffejä" ja tästä nämä ällötädit on saaneet päähänsä että on ihan ok suhtautua meihin nuoriin komeisiin miehiin avoimen seksuaalisesti vaikka se kuvottaa meitä että ällötädit lähentelee. Inhottaa kun ällötädit katselee minua ja flirttailee. Ällötätikulttuurille on tultava loppu.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Minun mielestäni vanhat naiset saavat kyllä katsella ja miksei koskeakin, kunhan eivät oleta miesten kiihottuvan heistä. Jos joku vanha nainen saisi päivää pelastavan piristyksen minun koskemisestani, niin voisin sen ilon suoda. Inhottaa lähinnä ajatus siitä että vanha nainen kuvittelisi nuoren miehen huohottavan himosta seonneena vanhan naisen perään. Eivät vanhat miehetkään kuvittele kiihottavansa nuoria naisia oikeasti, vaan lähinnä heittävät läppää vanhan miehen karismasta ynnä muusta sellaisesta ja käyvät maksullisissa. Naisen seksuaalisuus on kuitenkin reaktiivisempi ja taipuisampi, niin että on aina olemassa myös nuoria naisia, jotka ihan oikeasti kiihottuvat vanhasta läskistä miehestä, vaikka suurin osa nuorista naisista ei sellaisia olekaan. Naisia kiihottaa myös valtapelien pelaaminen yms. abstraktit asiat ja joskus vanha ja ruma mies voi sopia siihen fantasiaan.

-Mies 29v + 1v-

Kyllä, vanhat miehet kuvittelevat ihan oikeasti olevansa vielä himottavia ja viriilejä uroksia. Se ei todellakaan ole mitään läpänheittoa. Jos olisi, vanhat miehet eivät tuohtuneina ruikuttaisi nettipalstoilla siitä, miten nuoret naiset syrjivät heitä.

Ei se nyt,sallithan että huomautan  kaikki teksti siellä nettipalstoilla (niinkuin ei täälläkään) mihinkään 'ruikuttamisen  piikkiin' mene.

Tuo nyt on juuri sitä ilmiönä rasismin kaltaista koko joukon  niputtamista ja leimaamista jonkun aivan käytöstavattoman tai käyttäytymiseltään häiriintyneen marginaaliyksilön tarjoaman esimerkin perusteella.

Täällä on ollut moniakin  ihan järkeviä,varsin hyvin  perusteltuja  kannanottoja jotka on lytätty aivan sillä perusteella ,ettei kirjoittaja (olkoon nyt sitten kumpaa sukupuolta hyvänsä) ei vaan  ole lähtenytkään hanakasti siihen täällä aina aika ajoin  tyypilliseen  'ällösetien ällöttelyjen ja yököttelyjen rytmittämään kuoroon mukaan,eikä heidän kommenttinsa ole edustanut ollenkaan sitä linjaakaan  vaan ovatkin esittäneet jonkun kriittisen kannanoton aiheeseen.)

Heidät on tylysti tyrmätty suoralta kädeltä ja  heti. ( varmaan edes lukematta koko tekstiä) Ja taas jatkettu sitä tavallista ällöttelyä vanhaan malliin ja tätä sitten joku sanoo vielä 'keskusteluksi.' Näiden keskustelujen kulku ja kaava on käynyt jo selväksi ja mielipiteiden mitätöimisen strategiat tulleet täällä  jo monien kokemiksi ja näkemiksi. Lopulta ei ole niissä keskusteluissa kai mukana enää  kuin se tietyllä tavalla feministiksi itsensä ajattelevan porukan 'hard-core' ydinjoukko, joka ei salli mitään muita (...eikä muiden) kuin vain oman ryhmänsä hyväksymät ja sen  keskinäistä konsensusta edustavat ,siinä vallitsevat näkemykset ja sen keskenään  jakamat  mielipiteet.

Esim. tuo  "vanhat miehet kuvittelevat olevansa vielä himoittavia ja viriilejä.." on eräs niistä mielipiteistä. (Itse asiassahan se on pelkkä olettamus)

Minkä satunnais-otannan, tai edes gallup-tiedustelun kautta esim. tuollaisen lausunnon edustaja on tuohon tuollaiseen  lausumaan päätynyt ?

Miksei esim.juuri noita tuollaisia ( loppujen lopuksi pelkkään 'mutuun' perustuvia ) lausuntoja tai niiden paikkansa pitävyyttä suhteessa siihen mitä niissä on sanottu, saisi kukaan edes epäillä, saati asettaa kyseenalaiseksi ? Jos joku sitten kuitenkin  niin täällä tekee ,niin nälvimällä kirjoittajaahan on sitten se tyypillinen strategia mihin seuraavaksi siirrytään.

Sillähän jo hänen kysymyksensäkin saadaan kaadettua alkuunsa ja kaikki hänen esittämänsä asiakommentit parhaiten kumottua kun hänet riittävän monen toimesta täällä haukutaan -  vaikkapa idiootiksi noin ensialuksi...

eli:

Hyvää keskusteluiltaa taas vain kaikille tällä kehittävällä palstalla!

*) ps.  ...tai ehkä tässä toivotuksessakin  on nyt jo näin esittäen   pientä ironiaakin mukana...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla