Suomalainen ällötätikulttuuri oksettaa minua

Vierailija

Olen nuori ja komea mies ja minua kuvottaa tämä ällötätikulttuuri, jossa ällötädit saa vapaasti himoita ja halailla meitä nuoria miesnamuja. En ole varmasti ainoa joita vanhemmat naiset yrittää halailla vaikkei olla edes läheisiä. Viimeksi kesätöiden päätyttyä yksi tällainen ällötäti halusi halata minua koska ei enää nähtäisi toisiamme. Kieltäydyin halauksesta.

Ja mediassa hehkutetaan "puumia" ja "milffejä" ja tästä nämä ällötädit on saaneet päähänsä että on ihan ok suhtautua meihin nuoriin komeisiin miehiin avoimen seksuaalisesti vaikka se kuvottaa meitä että ällötädit lähentelee. Inhottaa kun ällötädit katselee minua ja flirttailee. Ällötätikulttuurille on tultava loppu.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Voi sinuu! tule tänne niin istun syliin ja pussaankin. Saatan vähän silittää tukkaakin.

Älä ole noin namu ja suloinen.

t. ällömpitäti

Vierailija

Ehkäpä saat edes aavistuksen maistiaista, miltä tuntuu olla nainen. Tosin sillä erotuksella, että nuoria naisia ei kuolaa ainoastaan vanhat miehet, vaan kaiken ikäiset miehet.

Vierailija

Höh, meikäpoika tykkää kun naiset halailee. Eipä haittaa ollenkaan, vaikka halaajalla olis ikääkin jo suht reilusti. Kivalta tuntuu kun tädin pehmoiset rinnat painuu mua vasten. Kerran oli kysely työpaikalla, että ollaanko koettu seksuaalista ahdistelua. Vastasin, että ihan liian vähän. En oo koskaan törmännyt mihinkään ihmeen ällötätiin, mikähän se on? Naiset on ihania. Halatkaa mua, halatkaa kaikki naiset, nuoret ja vanhat, tytöt, tädit ja mummot!

Ällö-Elli

Ei oikeasti TODELLISUUDESSA mitään ihme "ällöjä" ihmisiä olekaan,on vain niitä ällöttelymielisiä jotka näkevät ällöttävyyttä vaikka kenessä jos oikein haluavat. Ja tuntuvathan he haluavan.  Provohan tää ap. on,mutta tavallaan hyvä provo: siinäpähän nyt oikein  näette miten hölmöltä tuo näyttää kun se asetelma käännetään toisinperin:nuoret miehet ja vanhat naiset. Kaikki todellisuudessa pelkkään ikään perustuvan  ällöttelyn hölmöys siinä paljastuu silloin kerralla kaikessa pohjimmaisessa typeryydessään... älykkäällä ihmisellä ei ole tarvetta mihinkään  semmoiseen henkiseen hätävarjelun liioitteluun (esim.kaupassa tai ravintolassa ym. paikoissa missä eri ikäiset ihmiset päivittäin sattumalta mutta säännöllisesti  kohtaavat. )

Vierailija

Ehkä kuvittelet itsestäsi vähän liikaa ;) Nääs usemmiten, mitä vanhemmaksi sitä käy, yhtäkkiä huomaakin, että isät on komeampia kuin pojat. Parikymppiset ja sen alle eivät aiheuta mitään väristyksiä lapsenomaisine piirteineen. Kunnon karski äijä sen olla pitää. ;) T. 28v tätönen

Vierailija

Aina kun joku lähestyy seksuaalisessa mielessä ilman vastavuoroista kiinnostusta, saa ällötellä. Ällötyksen voi ensin ilmaista kohteliaasti ja hienotunteisesti, mutta jos ei mene perille, suorasukaisempikin toiminta lienee tarpeen.

Tämä ihan riippumatta siitä, kumpaa sukupuolta tai minkä ikäinen tuo lähentelijä on.

Sinänsä uskon kyllä, että tuollaisiakin iäkkäämpiä naisia on kuin mitä ap kuvailee, mutta yleisempää lienee vanhojen miesten harrastama nuorten tyttöjen ahdistelu. Siksi siitä aiheesta on usein ketjuja. Hyvä, että ap uskalsit tuoda omankin ahdinkosi ilmi, vaikka ongelma lieneekin hieman harvinaisempi. Olemassa kuitenkin.

Vierailija

Kaksinaismoralismia kukoistaa mammojen keskuudessa. Jos ap olisi nuori nainen niin hän saisi osakseen empatiaa, sympatiaa, jaksuhaleja jamitänäitänyton... Mutta nuori mies jota etoo vanhempien naisten huomio saa osakseen pilkkaa ja vähättelyä. Syyksi ei kelpaa se, että "ähäkutti, nytpähän tiiät miltä meistä naisista tuntuu".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralismia kukoistaa mammojen keskuudessa. Jos ap olisi nuori nainen niin hän saisi osakseen empatiaa, sympatiaa, jaksuhaleja jamitänäitänyton... Mutta nuori mies jota etoo vanhempien naisten huomio saa osakseen pilkkaa ja vähättelyä. Syyksi ei kelpaa se, että "ähäkutti, nytpähän tiiät miltä meistä naisista tuntuu".

Juuri näin. Samaa ajatusta soveltaen, aika harva mies sanoisi turpaan saaneelle naiselle, että "nytpä tiedät millaista on olla mies".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi sinuu! tule tänne niin istun syliin ja pussaankin. Saatan vähän silittää tukkaakin.

Älä ole noin namu ja suloinen.

t. ällömpitäti

Meennytvittuun.jpg

Rautatieasemalla koettua..

Vierailija kirjoitti:
Höh, meikäpoika tykkää kun naiset halailee. Eipä haittaa ollenkaan, vaikka halaajalla olis ikääkin jo suht reilusti. Kivalta tuntuu kun tädin pehmoiset rinnat painuu mua vasten. Kerran oli kysely työpaikalla, että ollaanko koettu seksuaalista ahdistelua. Vastasin, että ihan liian vähän. En oo koskaan törmännyt mihinkään ihmeen ällötätiin, mikähän se on? Naiset on ihania. Halatkaa mua, halatkaa kaikki naiset, nuoret ja vanhat, tytöt, tädit ja mummot!

Kerran,ollessani Interrail-matkalla,muuan nuori nainen tuli Lontoossa, Victorian rautatieasemalla junanlähtöä odotellessani spontaanisti halaamaan minua "koska näki rinkan päällä olevan suomenlipun ja Suomi on " so wonderful"  "  ... ja tunsin siinä samalla kuitenkin kuinka se yritti viedä kaulapussissa olevat matkaliput,passin ja lompakon.

Sain onneksi estettyä.

Aika "ällöttävä" tilanne olisi ollut käsillä jos se olisi onnistunut. 

Kaikenmaailman ryöstelyporukathan ovat myöskin käyttäneet tarkoituksiinsa, maailman sivu, jotain (yleensä  nuoremmanpuoleista ja  vähintään jollain lailla  hyvähkön näköistä ja lipeväkielistä sulostuttajaa (...ja rikolliskoplassa hyvin viihtyvää ja itsekin mielellään  ryöstöihin, niiden suunnitteluun  ja niihin osaa ottamiseen taipuvaista ) naikkosta päämääriensä saavuttamisen,eli mahdollisimman monien ryöstöjen onnistumisen helpottamiseksi .

Muistan lukeneeni sellaisen ns. uskoontulokirjan ( nimeltään "Ritu") ,

( ihan vaan siis koska sen sain ja lukukokemuksen vuoksi, vaikken nyt huom. itse varsinaisesti niin missään 'uskossa   mitenkään erityisemmin olekaan'.

... jossa joku entinen narkkarityttö kuvaili, kuinka hän miltei päivittäin houkutteli jotain humalaisia miehiä Helsingin rautatieasemalta  jenginsä luo ,jonnekin aseman läheisyydessä olevaan paikkaan, jossa jengin miesjäsenet sitten kolkkasivat, tai joskus tarpeen  vaatiessa pahoinpitelivätkin ko. miesuhria ja antoivat 'tyttöään suojelevina' ritareina miehelle ( sille " humalaiselle ällösialle" joskus siis  ihan  huvikseenkin )oikein  kunnon opetuksen. 

Parhaita mahdollisia uhreja Ritun mukaan olivat hyvissä rahoissa olevat juntihkot ja pääkaupungin houkutuksia  kokemattomat, matkansa mittaan hyvin ravintolavaunussa viihtyneet ja pääkaupunkiin tuloa näin oikein pohjustaneet  maalaismiehet .

Heitä hän kertoi olleen niin nuorempia kuin vanhempiakin. Sillä tavalla he rahoittavat pääsääntöisesti siis päivittäistä huumeidentarvettaan.

Seksi,  (tai pelkkä ulkonäön  seksikkyyskin) on aina ollut hyvä houkutuskeino vaikka mihin ansaan  ja humalaisen arviointikyky kun on mitä on, niin yhtälö ja kaava toimii  edelleenkin.... 

Houkutukset ovat siis monet ja aina kun niitä ilmenee on miehenkin syytä olla tarkkana. Toki poliisin apuun voi mieskin tarvittaessa turvautua, mutta pääsääntöisesti miehen (vaikka kuinka nuorenakin jo) on vain yritettävä selvitä niistä omin avuin ja ihan  itse.

Toisin kuin  naisen tapauksessa ympäristö ei vain  tule yleensä mihinkään apuun jos mies  (olkoon nuori tai vanha) joutuu pulaan.

Vierailija

Miehiin kohdistuvaa seksuaalista ahdistelua ei oteta vakavasti, kuten tästäkin ketjusta näkee. Nuori mies on vain söpö kun vastustelee ällötädin lähentelyitä. Hyi hemmetti. Ällötädit, olette oksettavia!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat