Kuinka lämmitellä ilman lämmintä suihkua?

Vierailija

Noniin, olen ihan lapsesta saakka käynyt pitkissä suihkuissa, osaksi siksi että minun on pestävä kovin rasvoittuvat hiukseni usein, ja siksi että minua palelee lähes koko ajan ja lämmin suihku on ainut keino rentouttaa lihakset. Mietin nyt kuitenkin, kun minua on aina sätitty vedenkulutuksesta, ja koska joudun maksamaan vesilaksua, että olisiko jokin keino lämmittää lihakset ilman vettä. Ajattelin lopettaa jokapäiväisen suihkussakäynnin. Liikuntaa en jouda harrastamaan joka päivä jotta se toimisi lämmittelynä, ja sitä paitsi ulos meneminen saa minut palelemaan kahta kauheammin. Ajattelin vaan että haluan mennä nukkumaan ilman palelua, mutta en pysty nukkumaan esim. termopeiton kanssa sillä se on älyttömän kuuma. Onko tämä vain tottumiskysymys?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Nyt ollaan todella vakavien ongelmien äärellä. Hyvänen aika sentään.

- Hanki mikrossa lämmitettävä jyvätyyny. Pistä jalkaan villasukat. Pitkä pyjama.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ihan ekana kysyn että mitä materiaalia sun vaatteet on? Luonnonkuituja, villaa yms päälle niin ei palele.

Suosin luonnonkuituja, käytän sisälläkin aina neuletta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan ekana kysyn että mitä materiaalia sun vaatteet on? Luonnonkuituja, villaa yms päälle niin ei palele.

Joka on villaa eikä akryylia?

Vierailija

Mulla auttaa lämpimät vaatteet, kuten villapaidat ja urheilusukat. Sitten myös ulkoilu em. kerran päivässä. Siitä tulee muutenkin tosi pirteä olo. 

Vierailija

Lämpimän juoma lämmittää hyvin. Joskus tulee jopa hetkellisesti liian kuuma. Eli juo lämmintä vettä tai teetä. Toki voi juoda kaakaotakin, mutta lämmin vesi tai tee olisi terveellisempää. Itse juon teetä, vaikken muuten teestä välitäkään. Myös ruoansulatus vilkastuu eli sekin hyvä puoli teessä. Ennen nukkumaa toki ei kannata juoda liikaa, ettei mene yö vessassa juoksemiseen. Villasukat jalkaan myös ja kaksi peittoa päälle nukkuessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuku lämpökerrasto päällä ja villasukat jalassa, niin minä teen kesät talvet.

Liian kuuma. Mulla on enemmänkin se ongelma että lihakset eivät rentoudu oikein millään muulla kuin suihkussa lotraamisella. Lämpimät vaatteet ja joku jyväpussi ei tähän auta. Tosin pillifarkut ei kyllä edesauta asiaa myöskään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joka on villaa eikä akryylia?

Kyllä itse neulomaani, täyttä villaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat