Hoitoalan opiskelija Lieksasta
Tapailet tai tapailit miestä, jolla 2-3 naista kierroksessa samaan aikaan. Valitettavasti olin yksi heistä.
Kommentit (35)
Aika laajalla alueella mies ehti liikkua.
-ap
Eikö tuollaisella miehellä ole mitään moraalia? Naisia saa näköjään kohdella ihan miten haluaa.
Siinä leikissä leviää pian kuppa ja kuusi muuta.
Naiset saisivat vaatia kondomin käyttöä kaikilta miehiltä suhteen alussa. Jos miestä tapailee harvakseltaan, kannattaa kondomia käyttää aina. Harva mies tyytyy panoihin kerran kuukaudessa . Tuohan on sinkkumiehenä itseään pitävälle luksuselämää; tapailee naisia eri puolilla maata ja jokainen nainen kuvittelee olevansa se ainoa.
Naisen ikä suunnilleen? Olenkohan se minä.
Tuttava kyllä opiskelee lähihoitajaksi Lieksassa ja seurusteli kesällä yhden miehen kanssa, joka jostain kaukaa. Mistäpä noista miehistä tietää, kuinka monia naisia pyörittelee, jos harvoin tapaa. Ja eihän se kaikkia edes haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähemmäs 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähemmäs 40v
Olet.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi opiskelen Joensuussa.
Lähihoitajaksi ja olen aikuispuolen opiskelija.
Nyt testeihin kaikki lieksalaiset hoitoalan opiskelijat, joilla uusi mies.
Saatte hyvää harjoitusta opintoihinne kun hoidatte toistenne kupat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Saatte hyvää harjoitusta opintoihinne kun hoidatte toistenne kupat kuntoon.
Just nii :)
Vierailija kirjoitti:
Naiset saisivat vaatia kondomin käyttöä kaikilta miehiltä suhteen alussa. Jos miestä tapailee harvakseltaan, kannattaa kondomia käyttää aina. Harva mies tyytyy panoihin kerran kuukaudessa . Tuohan on sinkkumiehenä itseään pitävälle luksuselämää; tapailee naisia eri puolilla maata ja jokainen nainen kuvittelee olevansa se ainoa.
On myös naisia, joille ei riitä yksi mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehen etunimi alkaa ??
Ei ala.
Ok. Pitääpä ottaa yhteyttä siihen mieheen.
Jännämiehet vetää puoleensa. Ei mitään uutta Maan päällä.