Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla muilla kauhea anoppi?

Vierailija
11.02.2006 |

Aina täällä haukutaan anoppeja. Minulla ainakin on aivan ihana, sydämellinen, auttavainen, älykäs ja hienotunteinen anoppi. Miehelläni on äitiinsä lämpimät välit, he soittelevat kerran viikossa. Toivottavasti oma poikani löytää kivan miniän, jonka kanssa minulla ei mene sukset ristiin. Olisi kamalaa olla vihattu anoppi! :-O

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paremmat välit anoppiin kuin omaan äitiini.

Vierailija
2/3 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole suorastaan minkäänlaisia intohimoja suuntaan taikka toiseen anoppini suhteen - lieneekö kamalan harvinaista?

Anoppini on ihan perusfiksu ja mukava ihminen, joka ei tunkeile elämäämme (joskus menneisyydessä on ollut jotakin rajojen etsintää, mutta ilman suurempaa draamaa), mutta on ihan sopivan kiinnostunut. Kohtelee minua asiallisesti ja kohteliaasti ja pystymme kahvitellessa löytämään yhteistä juttua aina jostakin, vaikka meillä onkin ihan erilaiset mielenkiinnon kohteet ja olemme muutenkin erilaiset ihmiset. Emme ole ystäviä keskenämme, enkä uskoudu anopille henk. koht asioista ja hänessä on piirteitä, jotka ärsyttävät minua (varmaan toisin päinkin). Kuitenkin toimiva suhde. Ihan hyvä anoppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ystävällinen aina ja auttavainen, ei kuitenkaan tuputa apuaan ja neuvojaan.

Ja on muutenkin hauska tyyppi, kiva esim. mökillä kesällä istua iltaa ja saunoa yms. Voisin sanoa, että ollaa kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän