Maria Veitola flirttailee aina miehille

Vierailija

Oletteko huomanneet?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Nyt kun olen katsellut noita yökylä-ohjelmia, olen ajatellut tismalleen samaa. Miehiin suhtautuu jotenkin tosi tuttavallisesti, tai antaa miehille huomattavasti paljon enemmän huomiota. Flirttiä se munkin mielestä on, vaikken mikään asiantuntija olekaan. Ihan mielenkiintoisia ohjelmia, ei siinä mitään, mielenkiintoisiksi ne tekee ihmiset, joiden luona käydään.

Vierailija

Huoh, ja voi helkkari. Oletteko te aivan terveitä? Teillä ei voi liikaa olla ongelmia, kun koitatte rääpiä juorunjuurta silmäripsen asennostakin. Ja MITÄ sitten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, onko se väärin? Hauska nainen, ja kaunis kuin mikä

No jos sua ei haittaa että ukkos viedään sulta ja flirttaillaan, petetään jne ni ei o mun ongelma. Mua kyllä haittaisi! Ja nyt turha tulla selittelemään ettei flirtti ole sama kuin pettäminen: kuinka moni pnpettänyt niin ettei se ole flirtistä alkanut??!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko se väärin? Hauska nainen, ja kaunis kuin mikä

No jos sua ei haittaa että ukkos viedään sulta ja flirttaillaan, petetään jne ni ei o mun ongelma. Mua kyllä haittaisi! Ja nyt turha tulla selittelemään ettei flirtti ole sama kuin pettäminen: kuinka moni pnpettänyt niin ettei se ole flirtistä alkanut??!!!

Siis kuvitteletko omistavasi toisen ihmisen?! En hyväksy pettämistä, mutta et voi määrätä toisen elämästä. Ehkä joskus on hyvä katsoa myös sinne peiliin. Jos toinen on mennäkseen, hän on. Etsi ihminen joka jakaa saman katsomuksen kanssasi, ei tarvi kiuketella:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat