Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola flirttailee aina miehille

Vierailija
25.11.2015 |

Oletteko huomanneet?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Hänhän on nainen.

Vierailija
2/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Mutta olen kyllä huomannut monen naisen tulkitsevan vaikka mitä flirtiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan ole huomannut. Enpä usko, että edes osaa flirttailla. Vain alhainen piilovittuilu luonnistuu.

Vierailija
4/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole huomannut. Samanlainen miehille sekä naisille.

Vierailija
5/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Hänhän on nainen.

Niinkö? Luulin häntä mieheksi.

Vierailija
6/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut! Huvittaa kun se tekee sen aina nimenomaan puolison paikalla ollessa.

Vierailija
7/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen katsellut noita yökylä-ohjelmia, olen ajatellut tismalleen samaa. Miehiin suhtautuu jotenkin tosi tuttavallisesti, tai antaa miehille huomattavasti paljon enemmän huomiota. Flirttiä se munkin mielestä on, vaikken mikään asiantuntija olekaan. Ihan mielenkiintoisia ohjelmia, ei siinä mitään, mielenkiintoisiksi ne tekee ihmiset, joiden luona käydään.

Vierailija
8/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ja voi helkkari. Oletteko te aivan terveitä? Teillä ei voi liikaa olla ongelmia, kun koitatte rääpiä juorunjuurta silmäripsen asennostakin. Ja MITÄ sitten?

Vierailija
9/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen huomannut saman. Vaikuttaa aikamoiselta munahaukalta.

Vierailija
10/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko se väärin? Hauska nainen, ja kaunis kuin mikä

Vierailija
11/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sua ei haittaa että ukkos viedään sulta ja flirttaillaan, petetään jne ni ei o mun ongelma. Mua kyllä haittaisi! Ja nyt turha tulla selittelemään ettei flirtti ole sama kuin pettäminen: kuinka moni pnpettänyt niin ettei se ole flirtistä alkanut??!!!

Vierailija
12/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sua ei haittaa että ukkos viedään sulta ja flirttaillaan, petetään jne ni ei o mun ongelma. Mua kyllä haittaisi! Ja nyt turha tulla selittelemään ettei flirtti ole sama kuin pettäminen: kuinka moni pnpettänyt niin ettei se ole flirtistä alkanut??!!!

Siis kuvitteletko omistavasi toisen ihmisen?! En hyväksy pettämistä, mutta et voi määrätä toisen elämästä. Ehkä joskus on hyvä katsoa myös sinne peiliin. Jos toinen on mennäkseen, hän on. Etsi ihminen joka jakaa saman katsomuksen kanssasi, ei tarvi kiuketella:)

Vierailija
13/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että Veitolan on vaan helpompi suhtautua miehiin ja hysteeriset mammat tulkitsee tämän flirtiksi.

Vierailija
14/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on niin seksuaalinen pakkaus, varmaan hyvä munan käsittelijä.

Vierailija
15/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eikö aika monessa ohjelmassa mies ole ollu se varsinainen julkkisvieras? Tosin Anu varasti koko shoun. 

Vierailija
16/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä flirtti kuuluu asiaan, Muutoin ois aika tylsiä ohjelmia jollei juontajat flirttailis vierailleen. Maria on cool!

Vierailija
17/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä.. Ottaen huomioon että useinmiten ihmiset joiden takia maria kyläilee ON MIEHIÄ. Palander, jukkapoika, ratia jne.. Näinollen tottakai Maria keskittyy heihin enemmän kuin heidän puolisoihinsa, sillä nämä miehet katsojia kiinnostaa. Kaikki ei aina ole flirttailua! On tää suomi ahdas maa...

Vierailija
18/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Maria suorastaan ihastu siihen Palanderin vaimoon. 

Vierailija
19/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut! Katselee sillai kulmien alta ja hymyilee vienosti. Näyttää myös silminnähden rentoutuneelta miesten seurassa. Onko Maria sinkku?

Vierailija
20/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut! Katselee sillai kulmien alta ja hymyilee vienosti. Näyttää myös silminnähden rentoutuneelta miesten seurassa. Onko Maria sinkku?

Jos olisit katsonut sitä ohjelmaa kunnolla, olisit jokaisen jakson alussa kuullut esittelyn, jossa Veitola sanoo olevansa perheellinen. Että päättele siitä.