Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola flirttailee aina miehille

Vierailija
25.11.2015 |

Oletteko huomanneet?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut tollasta. Tänään huomasin vaan sen, että kuinka raivostuttava yövieras Maria varmaan on. Kyselee ihan ihmeellisiä kysymyksiä, kuten "missä te siis nukutte?" vaikka juuri oli talo hänelle esitelty jne. Joka jaksossa olen kaikissa vieraissa huomannut jossain vaiheessa pientä ärsytystä Mariaa kohtaan ja ymmärrän täysin miksi!

Vierailija
22/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut! Katselee sillai kulmien alta ja hymyilee vienosti. Näyttää myös silminnähden rentoutuneelta miesten seurassa. Onko Maria sinkku?

Jos olisit katsonut sitä ohjelmaa kunnolla, olisit jokaisen jakson alussa kuullut esittelyn, jossa Veitola sanoo olevansa perheellinen. Että päättele siitä.

"Perheellinen" ei kyllä kerro parisuhdestatuksesta välttämättä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut! Katselee sillai kulmien alta ja hymyilee vienosti. Näyttää myös silminnähden rentoutuneelta miesten seurassa. Onko Maria sinkku?

Jos olisit katsonut sitä ohjelmaa kunnolla, olisit jokaisen jakson alussa kuullut esittelyn, jossa Veitola sanoo olevansa perheellinen. Että päättele siitä.

"Perheellinen" ei kyllä kerro parisuhdestatuksesta välttämättä mitään.

Nussi nyt vielä vähän enemmän pilkkua. En muista tarkkaa sanamuotoa, mutta siitä esittelystä edelleen käy ilmi, että on hänellä mies ja lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan