Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa, tulossa yksinäinen joulu...

Vierailija

Ei ole parisuhdetta enää, ei lapsia, eikä juuri muitakaan läheisiä...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ikävää :( Mitä jos keksisit jotain tekemistä? Ystäväni äiti alkoi leskeksi jäätyään tekemään hyväntekeväisyystyötä, ja vietti joulunsa sen parissa. Kiinnostaisiko joku sellainen sinua? Tai miten olisi pieni matka, jos rahavarat sallivat? Ei ole pakko istua kotona yksin, vain siksi että on joulu.

Toivottavasti löytäisit jotain mieleistä tekemistä.

Vierailija

Tai sitten et välitä koko joulusta, vaan vietät mukavat lomapäivät tehden juuri sitä, mistä eniten tykkäät, hemmotellen itseäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai sitten et välitä koko joulusta, vaan vietät mukavat lomapäivät tehden juuri sitä, mistä eniten tykkäät, hemmotellen itseäsi.

Tuo varmaan auttaa kun joulua hehkutetaan joka paikassa rakkauden ja lähimmäisten juhlaksi.

Minä koittaisin etsiä jonkun yksinäisten ihmisten kimppajutun, kuten joku jo ehdotti. Suomessa on roppakaupalla yksinäisiä. Tsemppiä.

Vierailija

Hmm. Jos mä olisin ihan yksin, menisin varmaan kylpylähotelliin hemmottelulomalle. Manikyyrit, pedikyyrit, kasvohoidot, hieronnat, hela hoito ja illalla valmiiseen joulubuffettiin. Baarin puolelta parit drinksut ja sitten suklaarasian & viinipullon kera hotellihuoneeseen katsomaan jotain hyvää leffaa. Hotellihuoneeseen voi ottaa mukaan koristeeksi jouluvalosarjan luomaan tunnelmaa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hmm. Jos mä olisin ihan yksin, menisin varmaan kylpylähotelliin hemmottelulomalle. Manikyyrit, pedikyyrit, kasvohoidot, hieronnat, hela hoito ja illalla valmiiseen joulubuffettiin. Baarin puolelta parit drinksut ja sitten suklaarasian & viinipullon kera hotellihuoneeseen katsomaan jotain hyvää leffaa. Hotellihuoneeseen voi ottaa mukaan koristeeksi jouluvalosarjan luomaan tunnelmaa :)

Hyvä suunnitelma mutta suklaarasian tilalle kiimainen äijä ja jouluvalosarjan tilalle dildo ja pullo viinaa.

Ei mutta. Samassa veneessä ollaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Avioeron myötä meni kaikki läheiset?

Isä on kuollut ja äitiin huonot välit ja se asuu toisella puolen suomea. Viime joulun vietin sen kanssa kahdestaan ja se oli ihan kamala joulu... Yksinkään en haluais kuitenkaan joulua viettää...

Ap

Vierailija

Vino pino kirjoja ja leffoja ja suklaata. Hermolepoa. Hyvää ruokaa. Oi! Kutsu serkku kylään? Kaveri?

Hanki työ vaikka kaupasta / ole töissä aattokin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioeron myötä meni kaikki läheiset?

Isä on kuollut ja äitiin huonot välit ja se asuu toisella puolen suomea. Viime joulun vietin sen kanssa kahdestaan ja se oli ihan kamala joulu... Yksinkään en haluais kuitenkaan joulua viettää...

Ap

Ystävät?

Vierailija

Mä meen töihin jouluna ja uutena vuotena. Ilmoittauduin ihan vapaaehtoiseksi. Olen sellaisessa paikassa töissä että rahaa ei noista edes kerry vaan jonkun verran vapaata, mutta parempi sekin kun olla pari viikkoa kotona (pulju kiinni joulun aikaan pari viikkoa, vain päivystys tarvitaan). 

Vierailija

Mene jonnekin maatila-johluun. Selaisia on myynnissä, jos kuitenkin joulusta tykkäät. Siellä on järjestettyä ohjelmaa, kuten yhteislauluja, retkiä, rekiajelua, yms. ja osallistua voi niihin mitkä itseä kiinnostavat kaikkiin ei ole pakko. Jouluruokailu perinteisine jouluruokineen syödään yhdessä ja muutenkin kaikki ateriat kuuluvat pakettiin usein joulupukkikin tulee käymään. Ei ihan halpaa mutta hintansa arvoista. Leskeksi jäänyt ystäväni vietti ensimmäisen joulunsa miehensä kuoleman jälkeen näin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat