Jukka Kukka Pojan nainen ajaa autoa ja Jukka istuu pelkääjän paikalla!

Vierailija

Tämä on SKANDAALI!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mielestäni tuo nainen, puoliso on jotenkin niin tavallinen, tuntuu että olis jatkuvasti huonolla tuulella, kiukkunen, määräileviä..
Erittäin hapannaama!!!!
No..
Olen tietoinen kyllä tuon naisen persoonasta henkilökohtaisesti..
ERITTÄIN MUSTASUKKAINEN!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo nainen, puoliso on jotenkin niin tavallinen, tuntuu että olis jatkuvasti huonolla tuulella, kiukkunen, määräileviä..
Erittäin hapannaama!!!!
No..
Ihan mukavalta vaikuttaa, sulla on nyt joku ongelma. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hapannaama!!!!
No..
Ihan mukavalta vaikuttaa, sulla on nyt joku ongelma. 

Olen samaa mieltä, tuo nainen on hyvin erikoinen. Ei hymyile, persoonaton, väritön.. Ja sillä kasvaa tukkaa otsassa :D
No joo.. Mutta ei kyllä erotu tollanen massasta. Tavallinen Suomalainen nainen. Myrtsi, hapan, tasapaksu,.. Ei jatkoon.

Vierailija

Miten musta vaikutti emäntä kanssa vähän takakireeltä, vai jännittikö vain?

Sitten kun Maria laittoi sen juhlapuvun päälle, niin kiva mittaileva katse tuli naiselta :D Siis se katse, jonka jokainen nainen kyllä tietää.

Vierailija

Johtuisiko osaksi myös siitä että on normaali tavallinen ihminen (kaikella positiivisella tarkoitettuna) ja on tv:ssä. Kuinka moni teistä pystyisi samassa tilanteessa olemaan täysin oma rentoutunut itsensä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko osaksi myös siitä että on normaali tavallinen ihminen (kaikella positiivisella tarkoitettuna) ja on tv:ssä. Kuinka moni teistä pystyisi samassa tilanteessa olemaan täysin oma rentoutunut itsensä?
En mä pystyis ja naisessa ei ollu mitään vikaa, ihan lepposa ja kivan olonen nainen.

Vierailija

Mä ihmettelin sitä, et pakonomainen järjestyksen pito kaikilla kamoilla. Varmaan hysteeristä siivoamista päivästä toiseen.
Joo, oon varmaan hiukan kade, kun en itse moiseen kykene vaikka haluaisin, et koti kiiltää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat