Jukka Kukka Pojan nainen ajaa autoa ja Jukka istuu pelkääjän paikalla!
Kommentit (19)
Mielestäni tuo nainen, puoliso on jotenkin niin tavallinen, tuntuu että olis jatkuvasti huonolla tuulella, kiukkunen, määräileviä..
Erittäin hapannaama!!!!
No..
Olen tietoinen kyllä tuon naisen persoonasta henkilökohtaisesti..
ERITTÄIN MUSTASUKKAINEN!!!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo nainen, puoliso on jotenkin niin tavallinen, tuntuu että olis jatkuvasti huonolla tuulella, kiukkunen, määräileviä..
Erittäin hapannaama!!!!
No..
ERITTÄIN MUSTASUKKAINEN!!!
Ihan mukavalta vaikuttaa, sulla on nyt joku ongelma.
Onpas ällö muija!
Kyl Jukka sais paremman!
En tulis tollasen kanssa toimeen sitten yhtään.
Outo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hapannaama!!!!
No..
ERITTÄIN MUSTASUKKAINEN!!!Ihan mukavalta vaikuttaa, sulla on nyt joku ongelma.
Olen samaa mieltä, tuo nainen on hyvin erikoinen. Ei hymyile, persoonaton, väritön.. Ja sillä kasvaa tukkaa otsassa :D
No joo.. Mutta ei kyllä erotu tollanen massasta. Tavallinen Suomalainen nainen. Myrtsi, hapan, tasapaksu,.. Ei jatkoon.
Miten musta vaikutti emäntä kanssa vähän takakireeltä, vai jännittikö vain?
Sitten kun Maria laittoi sen juhlapuvun päälle, niin kiva mittaileva katse tuli naiselta :D Siis se katse, jonka jokainen nainen kyllä tietää.
Johtuisiko osaksi myös siitä että on normaali tavallinen ihminen (kaikella positiivisella tarkoitettuna) ja on tv:ssä. Kuinka moni teistä pystyisi samassa tilanteessa olemaan täysin oma rentoutunut itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko osaksi myös siitä että on normaali tavallinen ihminen (kaikella positiivisella tarkoitettuna) ja on tv:ssä. Kuinka moni teistä pystyisi samassa tilanteessa olemaan täysin oma rentoutunut itsensä?
En mä pystyis ja naisessa ei ollu mitään vikaa, ihan lepposa ja kivan olonen nainen.
Ihan mukavalta vaikutti, on sillai hiljaisella tavalla topakka ja järjestelmällinen. Pitää Jukkispojan ruodussa.
Mä ihmettelin sitä, et pakonomainen järjestyksen pito kaikilla kamoilla. Varmaan hysteeristä siivoamista päivästä toiseen.
Joo, oon varmaan hiukan kade, kun en itse moiseen kykene vaikka haluaisin, et koti kiiltää.
Joo se juhlamekossa juttu oli kyllä.. Mulla meni ihan hampaat irvistykseksi täälä himas, kui joku voi olla tollanen? Menkat? Mut eipä toi istu mun ruokapöydässä, luojan kiitos.
Voiko joku olla sitten oikeesti koko ajan hymyilemättä? Siis olla vaan ... Tollanen?
Joka tyytyis vähempään mut luulen et tuo nainen on puhunut ympäri leveemmästä elämästä, jos sisulla ja lihakin maistuu,
Oli kyllä sellanen kaksoisleukaa naisella et on naiselle ainakin sidukka maistunut... ÖHÖM..
Muutenkin ollaan tyttöjen kanssa puhuttu et toi pari ei sovi toisilleen sitten yhtään! En tiiä mikä siinä on mut tossa naisessa vaan on joku et on parempi pysyä etäällä.
Vierailija kirjoitti:
Jotakuta harmittaa kun kaikki täällä ei vihaa niitä :D
Joku spämmää tota antijukkapoikaa ja sen muijaa. Kuka lie.
Sandaali