Millainen on sun äitilook?

Vierailija

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/11/25/mista-aiti-look-tehty-eturepuist...

Mä olen just tuollainen elähtänyt, kulahtanut kotiäiti.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ekat pari kk synnytyksen jälkeen olin mega rupsahtanut! Metrin pitkä juurikasvu, ylipitkä otsatukka, 15kg ylimäärästä, lökähousut, väljä paita (mikään ei mahtunu päälle)... nyt on (5kk) vähän eri kun on päässyt lähes omiin mittoihin ja saanu aikaseks käytyä jopa parturissa ja pitkä tukka muuttui lyhyeen.

Vierailija

Mä oon sellanen hot momma. Harmaat kolidzit, uggit, huppari (pinkki/valkoinen), toppaliivi (musta) ja iso kaulahuivi. Rentoa ja sexsyä ;)

Vierailija

Yleensä farkut, yläosana tykkään eniten neuleista. Jalassa sitten converset. Meikkaamiseen ei tarvitse käyttää aikaa juuri, sillä ripsienpidennykset, kulmiin nyt menee se pari min. Tukka sitten yleensä näyttääkin aika kamalalta - sotkunuttura on se peruskampaus. 

Vierailija

Puhtaat ja siistit arkivaatteet yleensä päällä, kuten farkut, imetykseen sopiva toppi ja joku perusneule. Arkisia koruja, perusmeikki. Hiukset ovat usein suttunutturalla, mutta välillä jaksan panostaa niihinkin.

Vierailija

Äitiys ei ole muuttunut minun tyyliä. Olen edelleen se sama nainen kuin ennen raskauksia. Olen ollut onnekas kun minulle ei ole tullut raskausarpia ollenkaan ja raskauskiloja tuli 8-10 kg. Kilot jäivät synnytyssairaalaan.

Pidän huolta itsestäni, pidän itseni puhtaana, värjäytän hiukset, käyn säännöllisesti kulmien muotoilussa ja värjäyksessä. Minulla on myös ne paljon parjatut ripsipidennykset. Käytän hyvin istuvia vaatteita. Kotonakin voi olla tyylikäs eikä se tarkoita sitä, että on tyyliin jakkupuku päällä...

Vierailija

En ymmärrä homssuisia vaatteita sitten yhtään. Ihan samassa ajassahan voi pukea päälleen nätitkin vaatteet ja laittaa vaikka pari korua. No ehkä pienen syliin puklailevan vauvan kanssa tulee säästeltyä niitä kaikkein hienoimpia asuja, mutta muuten tuo pieruverkkari-lököhupparimeininki tuntuu joltain kurjuuden maksimoimiselta.

Vierailija

Vauva 10 kk. Vartalo muuttui hämmästyttävän vähän raskaudesta, pelkäsin ihan turhaan. Rinnat on vähän laskeutuneet mutta muuta eroa en näe. Paitsi vatsalihasten välissä on edelleen pieni väli. Painokin kilon vähemmän kuin ennen raskautta.
Silmäpussit kyllä on, huonosti nukuttu yöt näkyy siinä. Imetän edelleen.
Meikkaan kevyesti päivittäin kuten ennenkin ja puen puhtaat, siistit vaatteet päälle. Kotona pidän kyllä käytännöllisempää kuin ennen. Mm. Imetyspaitoja.

Vierailija

Lapseni on nyt 10kk. Aloin treenaamaan uudestaan kun lapsi oli noin puolivuotias. Raskauden aikana se treenaus kun vähän jäi ja painoa oli kertynyt la:han mennessä huimat 84 kiloa (olen 180cm pitkä). Nyt painan 62 ja mulla on timmi kroppa taas. Muuten ulkonäköni ei ole muuttunut mihinkään suuntaan, meikkaan ja pukeudun samanlailla kuin ennen lasta. Itsevarmuutta on kyllä tullut lapsen myötä paljonkin.

Vierailija

Mä yritän olla tyylikäs, mutta raskaus toi mulle juurikin nuo etureput ja patalaput, joten ne vähän rajoittavat vaatevalintoja. Etenkin tuo maha. 

Vierailija

Vauva nyt 4kk (2 muutakin lasta kotihoidossa). Tosi usein tuulihousut ja kuoritakki, pipo kans jos tukka likanen/ on kylmä ilma. Sitten kun vähän siistiydyn niin farkut ja neule. Ristiäisten aikaan viimeksi kävin kampaajalla ja ripsihuollossa, nyt en ole ehtinyt kumpaankaan joten olo on aika rähjäinen.. Ehkä jouluksi ehtisin!

Vierailija

Minä kyllä tykkään laittautua joka päivä, vaunulenkeillä toki pidän lenkkareita tai muita matalia kenkiä mutta muuten aina korkkarit. Meikkaan ja laitan tukan joka päivä. On kyllä välillä kaupoillakin karseeta katsoa kun ei jotkut ole ollenkaan peiliin katsonu kun ovat lähteneet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat