Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on sun äitilook?

Vierailija
25.11.2015 |

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/11/25/mista-aiti-look-tehty-eturepuis…

Mä olen just tuollainen elähtänyt, kulahtanut kotiäiti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten niin moni lopettaa itsestään huolehtimisen saatuaan lapset. Siis kamoon. Mitä mies siihen sanoo?

Jos ulkonäkö ei ole kauhean tärkeä, se jää helposti listalta, kun elämään tulee yhtäkkiä aika paljon lisää työtä. Tämä on se syy. Ei mikään muu. Eivätkä kaikki miehet ole kiinnostuneita ulkonäöstä. Mun mies ei oikeasti kommentoi mun ulkonäkö koskaan. Ja tämä ei ole liioittelua, vaan ihan totta. (Ja mä en ole "lakannut huolehtimasta ulkonäöstäni", mutta en ole siitä kauhean kiinnostunutkaan.)

Vierailija
22/22 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten niin moni lopettaa itsestään huolehtimisen saatuaan lapset. Siis kamoon. Mitä mies siihen sanoo?

Jos ulkonäkö ei ole kauhean tärkeä, se jää helposti listalta, kun elämään tulee yhtäkkiä aika paljon lisää työtä. Tämä on se syy. Ei mikään muu. Eivätkä kaikki miehet ole kiinnostuneita ulkonäöstä. Mun mies ei oikeasti kommentoi mun ulkonäkö koskaan. Ja tämä ei ole liioittelua, vaan ihan totta. (Ja mä en ole "lakannut huolehtimasta ulkonäöstäni", mutta en ole siitä kauhean kiinnostunutkaan.)

Uskallan sanoa että kyllä jokainen mies on kiinnostunut ulkonäöstä, mutta minkälaisesta niin se on makuasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän