Muistatko vielä sun ja kumppanisi ensi tapaamisen?

Vierailija

Ihastuitko heti? Mitä ajattelit ja tunsit? Piditkö puoleensavetävänä?

Kommentit (13)

Vierailija

Siitä on nyt kohta 8v kun tuo kurvasi taksilla pihaan ja kun toisemme nähtiin se oli menoa heti! Eli rakkautta ensisilmäyksellä! Siitä kohta 8v. Muutettiin seuraavana päivänä virallisesti yhteen, kihloihin 23pv tapaamisesta, vajaa 2 kk tapaamisesta ni odotin meiän poikaa, häät vietettiin 8 kk tapaamisesta. Nyt 2 lasta ja 3: nen odotus alussa, 2,5v antoi itseään odotuttaa, jää meidän iltatähdeksi :)

Vierailija

Muistan! En ihastunut heti. Itseasiassa mieheni ei ekatapaamisellamme tehnyt minuun mitään vaikutusta. En ajatellut miestä mitenkään puoleensavetävänä, tavallisena inttiPOIKAna vaan.

Vierailija

Muistan kyllä. Heti ajattelin et onpa hyvännäköinen. Sitten kun juteltiin, niin aattelin et ihana ääni ja hauskakin on. Jäi kyllä mieleen ja halusin sen itelleni. Onneksi sainkin, mutta kyllä siinä meni noin neljä kuukautta. Ensinnäkään ei tavattu kun kerran ja sekin sattumalta. Sitten myöhemmin rohkaistuin ottaa yhteyttä. Tunsin kyllä heti et meidän välillä on jotain. Jotain sellaista jäi mieleen, et siinä on mun tuleva mies :D

Vierailija

En muista. Mieheni oli ystäväni isoveli, ja ihastuminen tapahtui hitaasti ajan myötä. Ystäväni on edelleen hyvä ystävä, ja käly. Kohta ollaan oltu 12 vuotta yhdessä.

Vierailija

Exän tapaamisen muistan. En ihastunut. Oli kiva mutta seurusteli, en jäänyt häntä miettimään.
Nykyisen muistan myös hyvin. Olemus oli rauhoittava, juteltiin pitkään. En voi sanoa ihastuneeni ennen kuin 3-4 treffeillä.
En usko että ihastuisin keneenkään heti. Mielenkiintoinen voi olla, mutta ulkonäköhän siinä vain vaikuttaa. Ihmiseen tutustuu vasta ajan kanssa. En voisi ikinä muuttaa kenekään luokse seuraavana päivänä:D onnea vain teille, ap, rohkeita olitte. Ehkä ikäkin tekee. Nuorena sitä lähti mihin vain, nyt jo harkitsee.

Vierailija

Muistan kyllä. Mies tuli hakemaan mua ravintolassa tanssimaan ja koko loppuilta oltiinkin toisissamme kiinni. Seuraavana päivänä hän tuli meillä käymään. Mies oli intissä silloin, itse olin abiturientti, ja kauhea ikävä tuli aina, kun mies joutui palaamaan kasarmille. Ensitapaamisesta on kohta 37 vuotta aikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
anteeksi, ei onnnea ap, vaan ensimmäinen kommentoija. T. 6

Kiitos :) Kyllä meillä jo ikää oli :D olin 31v ja mies 29v.

Vierailija

Muistan hyvinkin, oli limudiscon komein ja ehkä myös pisin poika :D Mietin epätoivoisesti miten saan sen huomion kiinnitettyä itseeni. Päädyin hymyilemään hänelle, samalla kun katsoin suoraan silmiin. Toimi, yhdessä kohta 15v.

Vierailija

Jollakulla oli mennyt peräti neljä kuukautta ensitapaamisesta ennen kuin sai miehen omakseen. Mulla meni kahdeksan vuotta. Mutta ehdin kyllä siinä välissä tehdä muutakin kuin odotella.
Nyt yhteisiä vuosia takana kahdeksan ja kaksi lasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat