Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaliumia nostavia ruoka-aineita!

Vierailija
25.11.2015 |

On kaliumarvot matalalla, mitä ruokia olisi paras syödä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mahasi on sekaisin ja kalium ei imeydy, voi olla ettei ruoan kalium riitä. Sinun pitää testata.

Pillereiden annostus pitää laskea, ei niitä summamutikassa syödä. Itselleni riittää 1 tabletti viikossa korjaamaan rytmihäiriöitä aiheuttavan kalium vajauksen.

Kannattaako siis selvittää lääkärin kanssa tätä? Mulla jumittaa vatsa, mutta syön niin runsaasti kuitua, että se alkaa sekoilemaan. Lääkäri ei vissiin hoksannut tätä komboa. Ap

Miksi ihmeessä syöt runsaasti kuitua? Varsinkin viljan kuidut saavat vatsan ja suoliston sekaisin. Kasviksien kuidut on parempia.

Vatsa on niin älyttömässä jumissa, että en pysty sen kanssa toimimaan. Ainoa millä se toimii ja olo on jotenkin ok, on nuo kuidut. Vähän toivoton olen tän asian suhteen kyllä. Kilpirauhasen vajaatoimintaa siis lääkärillä selvitellään nyt ja se selvisikin, mutta arvot vielä sellaiset, että ei lääkitä. Ap

Vierailija
22/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mahasi on sekaisin ja kalium ei imeydy, voi olla ettei ruoan kalium riitä. Sinun pitää testata.

Pillereiden annostus pitää laskea, ei niitä summamutikassa syödä. Itselleni riittää 1 tabletti viikossa korjaamaan rytmihäiriöitä aiheuttavan kalium vajauksen.

Kannattaako siis selvittää lääkärin kanssa tätä? Mulla jumittaa vatsa, mutta syön niin runsaasti kuitua, että se alkaa sekoilemaan. Lääkäri ei vissiin hoksannut tätä komboa. Ap

Miksi ihmeessä syöt runsaasti kuitua? Varsinkin viljan kuidut saavat vatsan ja suoliston sekaisin. Kasviksien kuidut on parempia.

Vatsa on niin älyttömässä jumissa, että en pysty sen kanssa toimimaan. Ainoa millä se toimii ja olo on jotenkin ok, on nuo kuidut. Vähän toivoton olen tän asian suhteen kyllä. Kilpirauhasen vajaatoimintaa siis lääkärillä selvitellään nyt ja se selvisikin, mutta arvot vielä sellaiset, että ei lääkitä. Ap

Niillä kuiduilla vaan pahennat tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä kuiduilla vaan pahennat tilannetta.

Siihen tämä kaliumvaje kyllä viittaa. Täytynee toivoa, että lääkäri suostuisi hoitamaan tätä vajaatoimintaa, niin varmaan korjaantuisi toikin homma. Kiitos kun pistit ajattelemaan! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi