Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuntuu, että lapsen opettaja vihaa minua tai pitää huonona kasvattajana

Vierailija

Lapsella on hahmotushäiriö, puhuttiin lapsen vaikeuksista ja hän sanoi lapsen hyviin puoliin "hänhän osaa käyttää tietokonetta tosi hyvin". Aiemmin oli puhunut, että hahmotushäiriö voi liittyä liian paljoon telkan katseluun ja kaksiulotteisen ruudun. Mulla on aina jotenkin tosi sosiaalisesti kömpelö olo siellä sen kanssa, puhun ihan monotonisella äänellä ja tunnen itseni tyhmäksi.
Asiat saadaan kyllä puhuttua ja on hyvä opettaja. Harmi vaan että muuten ei ole semmoista luottamusta ja helppoutta. Hän ei ole suoranaisesti ilkeä tai alentuva. Luuletteko että tällaisen asian tuntee/huomaa jostain minieleistä? Vai onko kysymys persoonien erilaisuudesta, vai mun vääräluuloisuudesta?

Kommentit (2)

Vierailija

Minä pidän aika montakin vanhempaa huonona kasvattajana, mutta että tuntisin vihaa vanhempia kohtaan? Miksi ihmeessä? En minä muiden asioita niin henkilökohtaisesti ota.

Jos olet sosiaalisesti kömpelö, todennäköisesti olet myös huono tunnistamaan toisten tunnetiloja ja teet vääriä tulkintoja muiden asenteista. Tämä on paljon todennäöisempää kuin se, että opettaja kihisisi salaa vihasta toimiessaan sinun kanssasi.

Vierailija

Luulyavasti se pitääkin sinua ihan taunona, riittähän näitä

. Saman ilmiön huomaa terveydenhuollon ammattilaisten kanssa, suhtautuvat kuin hidasälyiseen lapseen, kunnes jossakin vaiheessa on nopeutettava asioden käsittelyä paljastamalla, että on itsekin alan ammattilainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat