Koko talvi menee sisällä!!!
Ensin oli vatsatautia, oltiin sisällä.
Sitten oli pakkasta yli 20, oltiin sisällä.
Sitten tuli taas vatsatauti ja flunssa, ollaan sisällä.
Jos toinen on terve, on toinen tulossa sairaaksi.
Ja silloin kun molemmat ovat sairaita, mies on varmasti työvuorojen mukaan töissä esim. 5 päivää peräkkäin klo 9-21.
En edes muista koska olen viimeksi käynyt kaupassa.
Aika monta asiaa on jäänyt hoitamatta, pitänyt perua ja muuttaa aikoja.
Lapsenvahteja on aina välillä käynyt hetken mutta silti...
Jotenkin potuttaa kun tuntuu että koko tämä paras TALVI aika menee täällä sisällä...
Kommentit (4)
Vierailija:
MIKSI IHMEESSÄ pitäisi kyykkiä sisällä jos pakkanen laskee alle -20??? Ettekö muka itse lapsena olleet ulkona säällä kuin säällä..? *ei ymmärrä*Meillä kyllä ulkoillaan joka ikinen päivä vähintään 2 tuntia olipa sää mikä hyvänsä. (No joo, sillä pahimmalla myrskysäällä ei ulkoiltu kun pelkäsin että vaunut ja taapero lähtevät käsistä...) Meillä lapset kohta 3v. ja 5kk.
T:1-vuotiaan äiti, jonka lapsella paleltui kasvot pakkasessa.
Mutta kivat ulkoilut teille!
Jään tänne muistelemaan lapsuuden talvia, kun hiihtelin kouluun. Että älkää puhuko mulle talviulkoilusta...
Toisiksi vanhin on perinyt äidiltään todella huonon ääreisverenkierron ja palelee vaikka päälle laittaisi mitä, jos pakkasta on n 20 astetta.
Kolmas saa kasvoihinsa 2 asteen paleltumat mikäli pakkasen purevuus on yli 15 astetta.
Kuopus on 5kk, ei siis sillä tavalla ulkoile vaikka ulkona olisikin.
Esikoinen ulkoilisi kyllä vaikka uimapuvussa, kun on kuumaveristä sorttia :)
MIKSI IHMEESSÄ pitäisi kyykkiä sisällä jos pakkanen laskee alle -20??? Ettekö muka itse lapsena olleet ulkona säällä kuin säällä..? *ei ymmärrä*
Meillä kyllä ulkoillaan joka ikinen päivä vähintään 2 tuntia olipa sää mikä hyvänsä. (No joo, sillä pahimmalla myrskysäällä ei ulkoiltu kun pelkäsin että vaunut ja taapero lähtevät käsistä...) Meillä lapset kohta 3v. ja 5kk.