Mistä johtuu toisiinsa takertuvat hiukset pesun jälkeen?

joopajoo1

Kävin oikein kampaamosta ostamassa aineet ja pesun jälkee hiukset tuntuu likaisilta, venyviltä ja takertuvat toisiinsa. Ostin bio+ shampoon kuivalle/herkälle päänahalle, Lumon kosteuttavan hoitoaineen ja Bonacuren hiuksiin jätettävän kiharille. Mulla on vähän kuivat ja laineikkaat hiukset. Hiuksiin jätettävää en voi käyttää jos en föönaa ja muutenkin tekee hiukset heti likaisen ja takkuisen oloisiksi. Hoitoainekaan ei tunnu kovin sopivalta vaikka kyselin kaikkea ja kerroin ja ostin juuri ne mitä suositeltiin.

Kommentit (12)

joopajoo1

Mulla on kyllä syväpuhdistavaa jota käytän säännöllisesti. Mulla on aina ollut vaikea löytää hyvää hoitoainetta. Miltei kaikista tulee toisiinsa takertuvat hiukset. Laitan tosi vähän ja huuhtele kauan.

Vierailija

Luultavasti sulle liian hoitava hoitoaine. Osalla myös kaikki silikonit tekee tuota efektiä. Oletko kokeillut jättää hoitoaineen kokonaan välistä?

Vierailija

Mä en nykyään kuivata pyyhkeellä pörröttämällä kuten ennen ja silti mun hiukset on sellainen harakanpesä.

Voin käyttää vain hajusteettomia tuotteita, joten mä veikkaan syyksi sitä, että aineet ovat liian vähän hoitavia.

joopajoo1

Lumo on silikoniton hoitoaine. Pitää kokeilla jättää kokonaan pois ja laittaa vaikka tippa arganöljyä vaikka jos tuntuu takkuiselta. Myös kaikki tuuhentavat tekee likaisen ja tosi takkuisen tukan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat