Olen alalla joka ei kiinnosta, jossa en jaksa enää.

Vierailija

Mitä tässä voisi tehdä, kun opiskelukaan ei ole mahdollista. On niin lohdutonta tällainen raataminen ilman kummempaa iloa ja tyydytystä, pelkkää pimeyttä. Eläkeikään melkein 30v.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä sitten mene töihin. Suomessa ei ole työpakkoa.

Onko sinulle asiat aina noin yksinkertaisia? olisi varmaan helppoa olla noin yksinkertainen...ei huolta huomisesta eikä varsinkaan vastuuta/velvollisuutta mistään, paitsi omasta navasta.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten mene töihin. Suomessa ei ole työpakkoa.

Onko sinulle asiat aina noin yksinkertaisia?

Kyllä se asia nyt on noin yksinkertainen. Sä joko menet töihin tai et mene. On tekopyhää valittaa miten työ on paskaa kun työssäkäynti on täysin vapaaehtoista.

Vierailija

Vaihda alaa, yritä löytää joku konsti!

Itse vihasin terveydenhuolto-alaa, ja kadun etten lopettanut. Uuvuin sitten.

Olen empaattinen, mutta minua ei vaan sairaudet ja ihmisten fyysinen koskettaminen kiinnosta. Inhosin jokaista päivää, vaikka etenin uralla ja tein jatko-opintoja.

Kaupallinen ala olisi ollut minun juttuni. Onneksi nyt teen sitä jonkin verran.

Vierailija

Miksi opiskelu ei ole mahdollista? Ei ihminen voi olla sellaisessa työssä mitä vihaa, ei ainakaan 30 vuotta tulematta hulluksi. Sitten kannattaa oikeastikin ottaa loparit silläkin uhalla että ei saa heti uusia töitä. Tällä hetkellä ei oo kovin helppoa löytää uusia töitä mutta oikeesti, jos jokainen päivä on mustaa töiden takia ei todella kannata jäädä.

Vierailija

Sama ongelma. It-alalla ja vihaan jokaista päivää. Mulla onneksi enää parikymmentä vuotta eläkeikään. Taloudellisia mahdollisuuksia uusiin opintoihin ei ole, joten täytyy vaan jaksaa. Kyllä minä jaksankin, tiedän etten loppuunpala tai mitään, mutta melkoisesti vituttaa kyllä.

Vierailija

Sama homma minulla, ap. Ala, jolla olen, on muuttunut aivan erilaiseksi reilussa vuosikymmenessä. Nykymeno ei enää kiinnosta pätkääkään, enkä tunne mitään mielenkiintoa opetella jatkuvasti muuttuvia kuvioita. Uudenkaan alan opiskelu ei ihan hirveästi kiinnosta, mutta muutakaan vaihtoehtoa ei taida olla. Kunpa voittaisin lotossa.

Vierailija

Keksi ensin joku sellainen ala mikä sua oikeesti kiinnostaisi. Sit otat tavoitteksi alkaa kerään rahaa säästöön että selviää opiskeluajan opintotuella ja osa-aikatöillä. Jos siis on pelkästä rahasta kiinni alan vaihtaminen. Jaksaminen nykyisessä työssä kasvaa kun tulevaisuudessa siintää visio uudesta urasta ja saat samalla syyn jatkaa vielä nykyisessä työssä käymistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat