Syy, miksi monet älykkäät miehet ovat huonoja naisten kanssa.

Vierailija

Koska älykkäät miehet usein yliarvioivat naisen älyn. He eivät ymmärrä, että nainen on tunteilla elävä olento, joka ei logiista ajattelu harrasta, ellei ole pakko (kuten koulutehtävässä).

Naiset ovat myös tunnetasolla yhtä heikko ja kuin pienet pojat. Tästä johtuu se, että naiset itkee helposti.

Naiseen uppoo todella helposti valheet ja naista on helppo manipuloida.

Itse kun ymmärsin tuon, niin olen uinut pimpulissa. Jännämies on tahattomasti hieman "tyhmä" ja manipuloiva. Itse pystyn nyt esittämään hieman "yksinkertaista" jännämiestä ja tulos on todella erilainen. Naiset suorastaan rakastaa minua.

Kommentit (11)

Vierailija

Mieshän se tunteilla elävä olento usein on. On tosi suuri joukko miehiä, jotka eivät osaa lainkaan nimetä tunteitaan, ja sen takia he elävät niiden varassa. Kun osaa eritellä, suutttaako, surettaako vai onko sittenkin nälkä, on paljon helpompi elää. 

Vierailija

"Syy, miksi monet älykkäät miehet ovat huonoja naisten kanssa"

Lisäisin noihin luettelemiisi faktoihin, että älykäs mies ei myöskään anna naisen kusettaa itseään, eikä näin suostu manipuloitavaksi toinen toistaan idioottimaisempiin juttuihin, ja sellainen mieshän on naiselle kauhistus ja tietysti sovinistisika, joka ei naisen mukaan vaan kykene ymmärrämään naista lainkaan.

Saatana mikä sika!

Vierailija

Totta, mutta olen päätynyt siihen, että tämä pätee yleensäkin sosiaalisessa elämässä, myös esimerkiksi ystävyyssuhteiden solmimisessa, uusiin ihmisiin tutustumiseen ja ryhmässä toimimisessa.

Sanotaan nyt ensin, että veikkaan itse olevani ehkä jonkun verran asperger-tyyppiä :D  Mielestäni syy, miksi älykkäät ihmiset (sekä miehet että naiset) ovat usein heikkoja sosiaalisesti on siinä, että he olettavat muiden olevan yhtä älykkäitä kuin he itse ja muiden myös analysoivan ajatuksiaan ja tunteitaan yhtä syvällisesti.

Omat silmäni ovat todella auenneet, kun olen nyt pitemmän aikaa tietoisesti seurannut  joitakin sosiaalisesti erittäin taitavia ja kaikkien kanssa toimeen tulevia ihmisiä. Nämä henkilöt ovat perusfiksuja, mutta sosiaalisesti he yleisesti ottaen tulkitsevat kaiken kuitenkin melko yksinkertaisia sääntöjä noudattaen. Tyyliin "asiat ovat sitä, miltä ne näyttävät".

Tällaiset sosiaalisesti pärjäävät ihmiset vaikuttavat jatkuvasti hyvinkin kevyin perustein tekevän pitkälle meneviä päätelmiä ja arvioita toisten tunteista ja tarkoitusperistä, sekä oletuksia siitä, millä tavalla toinen tulee reagoimaan heidän tai muiden käytökseen. Yli 90 % kerroista nämä päätelmät näyttävät osuvan oikeaan, ainakin riittävällä tarkkuudella.

Yhteenvetona siis vielä, sosiaalisesti taitavat henkilöt ovat (luultavasti yleensä tiedostamattaan) tajunneet  ihmiskäyttäytymisen noudattavan melko simppeleitä ja yksinkertaisia sääntöjä. Itse olen aina tupannut analysoimaan muiden ajatuksia ja tarkoitusperiä ihan liiankin paljon, joten tämä oivallus on minulle jopa mullistava :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieshän se tunteilla elävä olento usein on. On tosi suuri joukko miehiä, jotka eivät osaa lainkaan nimetä tunteitaan, ja sen takia he elävät niiden varassa. Kun osaa eritellä, suutttaako, surettaako vai onko sittenkin nälkä, on paljon helpompi elää. 

Minä ainakin osaan nimetä tunteeni: Nälkä, jano, paskattaa, oksettaa, vituttaa. Osaatkos itse?

M34

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat