Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmen kimpasta elämäni suurin sotku!

Vierailija

Erosin melko riitaisesti noin kaksi viikkoa sitten  melkein neljän vuoden parisuhteesta. Henkisesti olen melko rikki ja läheisyyden kaipuu on ollut todella kova.

Viime lauantaina menin ystäväni kanssa baariin ensimmäistä kertaa ikinä sinkkuna. Ilta meni mukavasti ja pidimme hauskaa. Loppuillasta tapasin myös ihanan miehen, jonka kanssa meillä synkkasi todella hyvin ja pilkun jälkeen uskaltauduin pyytää häntä luokseni jatkoille. Mies suostui, mutta hänellä oli mukanaan ulkopaikkakuntalainen ystävä, jonka tarkoitus oli yöpyä hänen luonaan. Mies meinasikin tämän vuoksi kieltäytyä, mutta heitti ehkä osittain vitsillä että otetaan kaveri mukaan. No minä en melko tukevassa humalassa halunnut, että ilta päättyisi vielä, joten pienen mietinnän jälkeen suostuin siihen että hänen kaverinsa tulisi sohvalleni yöksi. Mitäpä haittaa siitä olisi?

Asunnolle päästyämme avasimme vielä viinipullon tai kaksi. Tunnelma alkoi käydä minun ja toisen miehistä kanssa melko kiihkeäksi, joten ehdotin jos me siirtyisimme makuuhuoneen puolelle. Mies suostui mutta kysyi, että ei kai me Joonasta (toinen miehistä) voida yksin jättää? Hetken mietin mitä mies tarkoitti, kunnes hän nappasi minua kädestä kiinni ja alkoi viemään kohti makuuhuonetta ja toinen mies seurasi perässä. Hetken aikaa olin aivan ihmeissäni ja meinasin jo viheltää pelin poikki, mutta vahvasta humalasta ja henkisestä tilastani johtuen en kuitenkaan tehnyt mitään. Harrastimme sitten monta tuntia kolmen kimppaa.

Aamulla herättyäni miesten välistä morkkis ja paha oloni olivat entistä pahemmat ja mietin että mitä helvettiä sitä on tullut tehtyä. Eilen kuitenkin juttu meni vielä huomattavasti pahemmaksi kun exäni ilmoitti pettäneensä minua noin vuosi sitten ja saaneensa kyseiseltä hoidolta KLAMYDIAN! Olen siis harrastanut lähes vuoden suojaamatonta seksiä klamydiaa sairastaneen exäni kanssa! No eihän me näiden kahden miehenkään kanssa kondomia käytetty, koska syön pillereitä!

MITÄ HELVETTIÄ TEEN? Otanko yhteyttä miehiin ja ilmoitan että heidän kannattaa käydä testeissä vai yritänkö vaan unohtaa koko jutun? Asiaa monimutkaistaa entisestään se, että ainakin toinen miehistä tunnusti olevansa parisuhteessa. AUTTAKAA!!!

N19

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Totta kai ilmoitat tautivaarasta.

Mutta kuka typerys (niin sinä kuin miehetkin) panee ilman kumia joidenkin yhden illan juttujen kanssa?

Vierailija

Juurikin noin. Jos sinulla on yhteyistiedot, niin AIDS-ilmoitus heti kehiin. Mistä tiedät ettei sinulla ole myös HIV-tartunta, kun noin suojaamatta naida napsutelet?

Vierailija

Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa muutaman kerran. Kokemuksesta voin suositella, että välttääksesi kiusallisen tilanteen, odotat oireiden ilmaantumista tai käyt testeissä ja odotat tuloksia. Voihan olla, että sinulla ei kuitenkaan ole tartuntaa. Itselläni ei ole oireita eikä tartuntaa vaikka olenkin harrastanut suojaamatonta seksiä muutaman klamydiaa kantaneen kanssa.

N32

Vierailija

Vaikka sinulla on varmasti ollutkin kaikenlaista tunteet (ja humala) pinnassa, niin täytyy kyllä sanoa että tuo oli kyllä hölmösti toimittu! Mutta turha sitä on tässä sen enempää jeesustella, tehtyä ei saa tekemättömäksi!

Ensimmäiseksi varaat heti ajan sukupuolitautitesteihin. Kuten sanottua, sinulla ei välttämättä edes ole mitään tartuntaa ja mitään ongelmaa ei ole. Mikäli sinulla kuitenkin tauteja todetaan, ja sinulla on miesten yhteystiedot tallella, kannattaa heille kyllä asiasta informoida.

Lisäksi sinuna varmistuisin, että tieto yltää varmasti myös sen seurustelevan miehen naisystävälle asti. Itse asiassa hänelle kannattaa joka tapauksessa ilmoittaa, häntä kiinnostanee tietää millainen pettäjäsika hänen miehensä todellisuudessa on!

N41

Vierailija

Panivatko miehet sinua myös perseeseen, vaiko vain pilluun ja suuhun? Entä oliko paneminen double penetraatiota vaiko ottivatko miehet vuoroja? Minkäkokoiset kullit miehillä oli? Käytittekö jotain leluja myös?

Entäpä omat mittasi, paljonko olet pitkä ja mitä painat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Panivatko miehet sinua myös perseeseen, vaiko vain pilluun ja suuhun? Entä oliko paneminen double penetraatiota vaiko ottivatko miehet vuoroja? Minkäkokoiset kullit miehillä oli? Käytittekö jotain leluja myös?

Kysyy siis M52

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli panivat kaikkiin kolmeen reikään. Samanaikaisesti sekä suuhun että pilluun/perseeseen. Pilluun ja perseeseen eivät pystyneet tulemaan yhtä aikaa, koska olen niin tiukka. Miehillä oli aika keskiverrot kullit eli noin 20 cm molemmilla. Toisella vähän yli ja toisella aika tasan tuo mitta. Leluja ei valitettavasti ollut käytössä.

Olen 150 cm ja painoa 76 kg.

AP

Vierailija

Eiköhän tämä ollut provo. Ei kukaan ala mittailemaan tai kyselemään random kolmenkimpan osapuolien penisten sentintarkkoja mittoja.

Vierailija

Sp-testeihin. Jos tulos positiivinen, niin tieto kaikille seksikumppaneillesi.

30 Ave Mariaa ja puoli vuotta selibaattia ja katumusharjoituksia. Tämän viikon ajaksi pukeudu sellaiseen häpeäviittaan. Jatkossa alkoholia vain kohtuudella, ettei arviointikyky enää petä. Kondomin käyttö vastedes pakolliseksi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ollut provo. Ei kukaan ala mittailemaan tai kyselemään random kolmenkimpan osapuolien penisten sentintarkkoja mittoja.

Lienet uusi tällä sivustolla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lienet uusi tällä sivustolla?

Ei ole provo. Ei kai kukaan nainen nai ilman esileikkejä. Ja silloin joka nainen hiplaa käsillään miehen vehkeet. Vaaksa (kai tiedät mikä se on) on minulla 20 senttiä ja kun pistät keskisormen ja peukalon kalun ympäri, tiedät paksuuden. Tunteehan paksuuden kyllä huulillakin. Joka nainen mittaa jokaisen näkemänsä kalun koon. Se on selvää. Muuten ei piparia tipu.

Vierailija

Muisti on pätkiny ja oma tahto ja ymmärrys ja vastuunotto kyky oli poissa mutta kullit tuli mittailtua ja on vielä muistissa kun olivat keskiverto kakskyt senttisiä peruspatukoita... ja sitten heräsin ja päästin kissan ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muisti on pätkiny ja oma tahto ja ymmärrys ja vastuunotto kyky oli poissa mutta kullit tuli mittailtua ja on vielä muistissa kun olivat keskiverto kakskyt senttisiä peruspatukoita... ja sitten heräsin ja päästin kissan ulos.

Mistä näitä nysäkulleja piisaa tänne kommentoimaan? Ai niin, tehän saatte piparia vain kerran, sitten on tultava tänne AV-mammapalstalle norkoilemaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat