Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5hlö perheellä rahaa lainan jälkeen 1900€/kk riittäisikö teille?

Vierailija
25.11.2015 |

Suunnittelen hoitovapaalle jäämistä. Olen laskenut, että tuo summa jäisi käteen asuntolainan jälkeen. Pärjäisittekö?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Meitä on 6, eikä käteen jää kuin 1000€ lainan jälkeen. Tiukkaa tekee, mutta eipähän tule mitään turhaa ostettua.

Vierailija
2/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pärjäisi, jos olisi kyse vain muutamasta vuodesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu menoista.

Vierailija
4/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pärjätty paljon vähemmälläkin.

Vierailija
5/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä just ja just pärjää jos ei tule yllättäviä menoja ja ei paljoa matkustele.

Vierailija
6/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Itse saan 5000€ kuussa käteen ja ei ole kakaroita.

Vierailija
7/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti!

Vierailija
8/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jää paljon vähemmän rahaa kuussa käteen ja sama henkilömäärä. Hyvin pärjätään, kun mietitään elämää nenää pidemmälle!

Vierailija
9/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla sumalla mukavasti elelee, mutta rahan kanssa ei voi yhtään "hötkyillä".

Vierailija
10/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi..?

Meidän perheemme (2+4) elää kuukausittain 2100€ nettosummalla. Tästä summasta maksamme sekä talolainan, jätemaksut, veden, sähkön, ruoat, vakuutukset, nuohoojan, bensat ym. kahteen autoon, lasten harrastukset, lemmikit tarvikkeineen, lääkärit, lääkkeet, vaatteet, puhelimet, netin, lahjat omille ja toisten lapsille, huvipuistomatkat, laivareissut ja kotimaanlomat, viihteen ja vapaa-ajan sekä kaikki muut eteen tulevat menot. Lisäksi olemme säästäneet pienen puskurirahaston pahan päivän varalle.

Ei ole tullut mieleenkään ettemme pärjäisi, saati jos meille jäisi vielä monta sataa enemmän rahaa käyttöön! Kannattaa tarkastella omia kulutustottumuksia, jos keskituloisenakin tuntee itsensä köyhäksi.

Vierailija
11/11 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jää yksinään lainan jälkeen toi, ei riitä mulle. Ei lapsia, aviomies on, hänellä isompi palkka onneks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän