Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5hlö perheellä rahaa lainan jälkeen 1900€/kk riittäisikö teille?

Vierailija

Suunnittelen hoitovapaalle jäämistä. Olen laskenut, että tuo summa jäisi käteen asuntolainan jälkeen. Pärjäisittekö?

Kommentit (11)

Vierailija

:O

Meitä on 6, eikä käteen jää kuin 1000€ lainan jälkeen. Tiukkaa tekee, mutta eipähän tule mitään turhaa ostettua.

Vierailija

Meillä jää paljon vähemmän rahaa kuussa käteen ja sama henkilömäärä. Hyvin pärjätään, kun mietitään elämää nenää pidemmälle!

Vierailija

Kysytkö tosissasi..?

Meidän perheemme (2+4) elää kuukausittain 2100€ nettosummalla. Tästä summasta maksamme sekä talolainan, jätemaksut, veden, sähkön, ruoat, vakuutukset, nuohoojan, bensat ym. kahteen autoon, lasten harrastukset, lemmikit tarvikkeineen, lääkärit, lääkkeet, vaatteet, puhelimet, netin, lahjat omille ja toisten lapsille, huvipuistomatkat, laivareissut ja kotimaanlomat, viihteen ja vapaa-ajan sekä kaikki muut eteen tulevat menot. Lisäksi olemme säästäneet pienen puskurirahaston pahan päivän varalle.

Ei ole tullut mieleenkään ettemme pärjäisi, saati jos meille jäisi vielä monta sataa enemmän rahaa käyttöön! Kannattaa tarkastella omia kulutustottumuksia, jos keskituloisenakin tuntee itsensä köyhäksi.

Vierailija

Mulle jää yksinään lainan jälkeen toi, ei riitä mulle. Ei lapsia, aviomies on, hänellä isompi palkka onneks.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat