Acerin kone??

Vierailija

Osaisiko kukaan sanoa onko acer aspire ES1-520 tai joku sinnepäin maksaa gigantissa 299€ että olisiko se hyvä. En haluaisi Asusta sillä siitä on huonoja kokemuksia. Aceri on kestänyt isälläni jo monta vuotta. Luin tuossa jtn keskusteluja ja niissä oli huonoja ja hy iä kokemuksia Acereista. Itse en vielä tuominnut merkkiä sillä en tuomitse vaikka heti hajoaisi. Macbookia en todellakaan halua. Semmoinenkin on suvussa ollut mutta eipä tuo kauvaa toiminut

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kolmensadan läppäri on kolmensadan läppäri ihan minkä merkkisenä tahansa. Jos ostaa halvinta, pitää varautua saamaan halvimman laatuista.

Minullakin noita ollut muutamia merkkejä, ei niissä mitään eroa ollut, halpoja ja huonoja rakkineita. Toki käyttötarkoitus merkitsee paljon, jos meilaa, somettaa ja surffaa niin varmasti hoitaa homman sen pari vuotta.

Vierailija

Windows 10 tekee joka käynnistyksessä päivitystarkastuksen ja lataa mahdolliset päivitykset ja oletusarvoisesti myös asentaa ne (käyttäjä voi halutessaan ajastaa päivitysten asennuksen).

Lisäksi päivitystarkastus vie100% CPU tehosta, joten kone on joka ikisen käynnistyksen jälkeen varttitunnista tuntiin käytännössä ihan jumissa.

Näiden 300 euron koneiden myynti pitäisi lailla kieltää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osaisiko kukaan sanoa onko acer aspire ES1-520 tai joku sinnepäin maksaa gigantissa 299€ että olisiko se hyvä. En haluaisi Asusta sillä siitä on huonoja kokemuksia. Aceri on kestänyt isälläni jo monta vuotta. Luin tuossa jtn keskusteluja ja niissä oli huonoja ja hy iä kokemuksia Acereista. Itse en vielä tuominnut merkkiä sillä en tuomitse vaikka heti hajoaisi. Macbookia en todellakaan halua. Semmoinenkin on suvussa ollut mutta eipä tuo kauvaa toiminut

Meillä on ollut pari aceria ja ovat olleet edullisia ja hyvät näytöt ja alussa toimineet ihan kivasti, mutta parin vuoden päästä kuin puuroa ja kaikki tuntuu jumittelevan. En taida enää uskaltaa ostaa yhtään aceria.

Vierailija

No tämä viesti on kirjoitettu Acer Aspirella, tosin eri mallilla (7560G), hyvin toimii ja pyörittää myös pelejä (mmorpg). Kameran muistikortille paikka ja polttava DVD/CD. 4 vuotta vanha, ja toimii yhä hyvin.

Tosin tuo HP on vielä vanhempi ja toimii muuten hyvin, mutta uusimpia pelejä ei pyöritä (vanhempia pyörittää paremmin kuin tämä). Taitavat vaan olla hiukka kalliimpia kuin Aspiret.

Kokemusta on myös Fujitsu Siemensistä, toimi hyvin, kunnes sai appelsiinimehukylvyn. Kovalevy saatiin pelastettua. Ennen tuota se oli ihan hyvä laite. Hinnasta en tiedä, sain lahjaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut pari aceria ja ovat olleet edullisia ja hyvät näytöt ja alussa toimineet ihan kivasti, mutta parin vuoden päästä kuin puuroa ja kaikki tuntuu jumittelevan. En taida enää uskaltaa ostaa yhtään aceria.

Voe hyvä pässi, ei se rauta puuroudu vaan windows!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas Acer levisi heti takuun jälkeen ja Asus on kestänyt vaikka kuinka, noi hintaluokkaa 700-800€ koneita. Näissä on kokemuksia mikä kestää/mikä ei lukemattomia. Joillain kestää acer joillakin leviää jne. jne. Eli ihan sen perusteella en konetta valitse. Kun palstoja lukee, niin joka merkissä on kestäviä/hajoavia.

Vierailija

Mun kaikki 3 acerin läppäriä on hajonnut samoihin aikoihin kun takuu päättynyt. Ne kaikki muuttui aika nopeasti oston jälkeen hidasteleviksi ja ylikuumeneviksi, vaikka hyvin niitä käsittelin. Hp:n ja asuksen läppärit mulla on edelleen toiminnassa, tosi syynä ei välttämättä ole merkki, vaan se että ne ovat selkeästi kalliimpia ja sen myötä laadukkaampia kuin aiemmat läppärini. Eli ei kannata ostaa parin sadan läppäreitä, niistä tulee vaan harmaita hiuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aceri on kestänyt isälläni jo monta vuotta.

Sama minun isän HP on kestänyt vaikka kuinka kauan. Tähän ei kumminkaan ole välttämättä syy HP:n laatu, vaan käytön vähyys. Isäni käyttää konetta abaut. 2h viikossa, kun minä käytän omaani 5-6h päivässä. Eli kestäähän ne koneet jos niitä vähän käyttää, joten pitää se ottaa huomioon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aceri on kestänyt isälläni jo monta vuotta.

Sama minun isän HP on kestänyt vaikka kuinka kauan. Tähän ei kumminkaan ole välttämättä syy HP:n laatu, vaan käytön vähyys. Isäni käyttää konetta abaut. 2h viikossa, kun minä käytän omaani 5-6h päivässä. Eli kestäähän ne koneet jos niitä vähän käyttää, joten pitää se ottaa huomioon.

Tuossa laskeskelin, niin tuo HP on ostettu 2002 opiskeluja varten. Vanha Windows on, mutta hyvin toimii vielä, tosin on nykyään kakkosläppäri.

T: 6

Vierailija

Mun acer on joku 8 v vanha ja toimii täydellisesti. Aina välillä mietin että kuinka kauan kone edes voi toimia.. Mutta se vaan toimii. Äh... Kyllä sen pitää olla vanhempi.. Kymmenen vuotta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat