Nyt on viimeisetkin lasten lahjat tilattu

Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Oli kyllä aikamoiset listat kummallakin mukulalla ja siitä sitten yritettiin valita ne järkevimmät ja toivotuimmat. Lisäksi saavat vielä yhden yhteisen lahjan, jota ei siis kumpikaan kylläkään toivonut.

Kolmessa osassa noita tilailin ettei kertaheitolla tule ihan älytöntä summaa maksettavaksi. Eli syyskuussa tuli tilattua jo ekat lahjat (ne olivatkin sellaiset toiveet, että niitä on pyydetty jo kesästä lähtien). 

Milläs mallilla teillä muilla on lahjojen ostamiset?

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Kommentit (12)

Eiku...
Seuraa 
Liittynyt12.2.2011

Kesällä ajattelin hyvissä ajoin aloittaa, mutta ajatukseksi se jäi.

Vielä ei ole lahjan lahjaa tilattuna, saati muualtakaan hankittuna.

Taitaa joulu tulla taas aivan "yllättäin" ja jäädä viime tinkaan lahjojen hankinta :)

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Oletpa ihanan touhukas ollut.

Mä ostan jotain sitten taas viimeistä edeltävänä päivänä, vaikka teini laittoikin jo sähköpostiin listan, että nämä ainakin.. Arvaappa vaan kuinka mones sähköposti? Ne fiilarit muuttuu viikottain ja muotikin on ehtinyt muuttua sitten marraskuun ekan viikon.......... ARGH!

Tunnustan, en ole edes avannut niitä. Tiedän mitä ostan, enkä voi sanoa tässä, koska se on kuitenkin jäljillä mun nikistä. ;)

Toinen on onneksi iisimipi. Puhelin.

Vierailija

Suurin osa on ostettu ja tilattu jo, onneksi niin ei tarvitse stressata postilakon vuoksi. Ja onneksi on aina matkahuolto joka kuljettaa sujuvasti ja nopeasti! 

Vierailija

Ne isoimmat päälahjat on ostettu, vielä on parit ideat toteutettavana. Niitä poimin sitä mukaa kun kaupoilla liikun.

Meillä lapset ei enää väsäile listoja, mutta tiedän että poika odottaa technic-legoja ja se ostos on nyt hoidettu, eli joulu pelastettu. Kaikki muu on kivaa extraa.

Tyttö saa huoneeseensa meikki/työpöydän, jota ei ole osannut toivoa mutta haluttiin hänellekin joku arvokkaampi lahja. Tosin se maksoi paljon vähemmän kuin legopaketti!

Prototyyppi
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Itse myös aloitan lahjojen hankinnan hyvissä ajoin. Suurin osa lahjoista on hankittu ja tilattu. Saa nähdä millä nopeudella noi tilatut lahjat saapuvat postilakon ansiosta. Taitaa lakon vaikutukset tuntuvan pahiten täällä pk-seudulla.

Vielä kyllä olisi tarkoitus käydä kaupoista ostamassa viimeiset lahjat ennen pahimpia jouluruuhkia.

Vierailija

Minä suunnittelin jakavani lahjahankinnat marraskuulle ja joulukuulle mutta sattui niinkin hassusti että sain kaikki hankittua jo marraskuussa. Ihan kiva että ens kuulle jää vain ruoat.
Vähän vain mietityttää kun osa lahjoista tilattu netistä että miten tulevat perille noiden postilakkojen kanssa.

Prototyyppi
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Tilattu? Miten ne toimitetaan lakon aikana?

Hitaasti jos ollenkaan. Luotan siihen että ehdin pakettini kuitenkin saamaan ennen jouluaattoa. Voi toki olla, että olen tässä asiassa hyväuskoinen hölmö. Aika näyttää miten käy.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat