Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tuliaisia veisin kun menen ekaa kertaa miehen luokse vkonlopuksi?

Vierailija

niin, eli jotain ihanaa syötävää tms...jotain pitäisi viedä mukana kun menen ekaa kertaa miehen luokse ja olen koko vkonlopun..ideoita pliiis?!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pipari riittää, kiitos.

Itse en oikein tykkää kuivista pipareista, vaan mehevä torttu on enemmän mieleni. Uusi miehei tykkää varmaan muös munkeista.

T. M44

Vierailija

Kysyisin mitä tykkää juoda ja veisin sitten sitä olutta tai viiniä mäyräkoiran/pöntöllisen. Ruokakaupassa voitte käydä yhdessä ja tarjoutuisin itse maksamaan puolet. Näin toimisin naisena. Miehet ei yleensä pahemmin mitään kukkapuskia/kynttilälyhtyjä arvosta tuliaisina. Todennäköisesti on tyytyväinen kun vain sinä tulet pimppoinesi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuot itsesi saunanraikkaana, se riittää.

-mies

Kuka se nyt matkan jälkeen niin saunanraikas on ja saunassa on kivin käydä yhdessä! 

Vierailija

Älä vie mitään. Mies on kuitenkin niin urpo, että se vain ahdistuu, jos viet hänelle jotain ja luulee, että kyseessä on nyt jokin vakiintumisyritys tai yritys tulla pysyväksi osaksi miehen elämää. Mies saa kunnon kriisin ja heivaa sut ulos elämästään alta aikayksikön. Hän on luultavasti myös sen verran ajattelmaton ja tyhmä, ettei tajua, että on vain kohteliasta viedä jotain "kyläpaikkaan". Jos mies tulisi sun luo, hän ei todellakaan tajuaisi huomioida sua mitenkään.

Vierailija

tsiisus mitä av:lle on tapahtunut :D pitkään aikaan en ole täällä käynyt, ennen sai sentään muutaman ihan oikean vastauksenkin :D

no mutta joo, viiniä voisi viedä mutta jos sitä vie boxillisen niin vaikuttaako vähän alkkikselta? :D joo toi omatekoinen juttu olis kiva mutta ei varmaan aika riitä...ja sitä paitsi pitää istua junassa reilu tunti niin jotain sellasta 'kätevää' pitäis olla...ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat