Saako seksiä jo harrastaa? (keskenmenon jälkeen)

Vierailija

Yllätyin itsekin siitä, kuinka nopeasti mieli taas tekee ja lääkärin ohjeistus oli, että ei seksiä ennen kuin vuoto jo loppunut. N. 6 päivää vuotoa tuli runsaammin ja nyt viime päivät ei miltei yhtään, joskus tosin hiukan rusehtavaa vanhaa verta voi tulla pyyhkiessä.
Onko nyt turvallista jo harrastaa seksiä vai onko odotettava niin kauan, että ihan toden totta en vuoda tipan tippaa enkä tuhrun tuhrua?

Voisin tietysti kysella asiaa lääkäriltä, mutta jos täällä on asiasta tietäviä paikalla?

Kommentit (13)

Vierailija

Oksettavaa? Olen samaa mieltä, oksettavaa on varmasti noi mun kuvaukset verestä, anteeksi siitä. Mutta koin, että seksipalsta ei ole ehkä oikea tälle kysymykselle.
Uskon, että aihe vapaalla on paljonkin naisia, jotka ovat kokeeneet keskenmenon ja tietävät asiasta enemmän.

kondomin kanssa uskaltaisin harrastaa seksiä vaikka heti, mutta en haluaisi alkaa nyt ostamaan kortsuja vaan yhdeksi kerraksi niin ehkä mä mieluummin sitten odotan vielä että vuoto kokonaan loppuu...

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oksettavaa, etkö olisi voinut kysyä seksipalstalla?

oksettavaa???? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mikä ihmeen pakko sinulla ja kaltaisillasi on tunkea noita överihymiöitä joka väliin? Mitä edes tarkoitat? Naurattaako nyt noin hulluna vai mitä mielenvikaista haluat ilmaista?

Vierailija

Jos vuoto todellakin on tyrehtynyt ja satunnaisesti tulee rusehtavaa tuhrua pyyhkiessä niin kyllä mä jo sitten uskaltaisin harrastaa seksiä. Se että tuhru on jo ruskeaa kertoo siitä että ne hanat varmasti sulkeutuu pian tai ovat jo sulkeutuneet joten uskon, että jos odotat vielä päivän tai kaksi niin vuoto ja tuhrutus on loppunut kokonaan.

Tsemppiä ikävän koettelemuksen keskelle! On tosi hyvä merkki, jos pystyt jo ajattelemaan ns. normaalia elämää, kuten normaalia seksielämää. Päivä päivältä elämä tuntuu taas normalimmalta, tiedän kokemuksesta :) Mutta kyllä keskenmeno on kauhea kokemus, ei sitä koskaan unohda.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pakko sinulla ja kaltaisillasi on tunkea noita överihymiöitä joka väliin? Mitä edes tarkoitat? Naurattaako nyt noin hulluna vai mitä mielenvikaista haluat ilmaista?

Kyllä naurattaa noin hulluna sun idioottimaisuus :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mikä ihmeen pakko sinulla ja kaltaisillasi on tunkea keskusteluihin joissa teidän paskaa EI kaivata?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Av:llä ei enää viimeisen uudistuksen jälkeen ole sitä suosittua seksipalstaa.

Vierailija

Jos vuoto on jo ruskeaa niin se varmasti loppuu hyvin pian, ehkä jo huomenna.
Jos et pysty odottamaan niin kortsu käyttöön :) ja parin viikon päästä keskenmenosta tuleekin yleensä jo ovis ja hyvät mahdollisuudet raskautua uudelleen, jos sitä toivotte.

Vierailija

Varmaan riippuu siitä että tehtiinkö sulle kaavinta vai tuliko alkio vain vuotona ulos? Jos tehtiin kaavinta niin sitten tarvitset kondomin ettei tule tulehduksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan riippuu siitä että tehtiinkö sulle kaavinta vai tuliko alkio vain vuotona ulos? Jos tehtiin kaavinta niin sitten tarvitset kondomin ettei tule tulehduksia.

Ei tehty kaavintaa, keskenmeno alkoi spontaanisti viikolla 7 ja keskenmenosta seuraavana aamuna menin gynelle ja gyne ultrasi ja kertoi, että kohtu on jo melkein tyhjä ja sen jälkeen tuli niukasti vielä ihan veristä vuotoa pari päivää ja nyt vaan ihan ruskeeta tuhrua viime päivät ja ei todellakaan jatkuvasti tuhrua.

ap

Vierailija

Ap tässä. Ihan oikeassa olitte palstalaiset, ruskea tuhruilu merkkasi vuodon loppumista ja nyt ei ole tullut edes tuhrun tuhruakaan :) Keskenmenosta kulunut nyt 9 päivää ja raskaustestikin näytti puhdasta negatiivista. Vaikka keskenmeno edelleen järkyttää mieltäni niin olen helpottunut siitä, että edes itse keskenmeno meni kuitenkin ohi näin "helposti".
Uusi raskaus kyllä on mielessä jatkuvasti, niin minulla kuin miehellänikin, ei epäilystäkään ettemmekö haluaisi yrittää uudelleen. Lääkärikin sanoi, ettei ole tarvetta odotella ekoja menkkoja, mutta toisaalta emme halua ottaa asiasta stressiäkään. Harrastetaan seksiä silloin kun tuntuu hyvälle ja uskon ja luotan siihen, että kyllä kehoni tietää sitten kun on valmis uuteen raskauteen. Totta kai toivon, että olisi sen aika jo pian, mutta jos järjellä miettii niin hormonitoimintani on nyt varmaan aika sekaisin ja kohtukin juuri käynyt läpi suuria juttuja joten en usko että raskautuminen on mahdollista ainakaan ekassa kierrossa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä naurattaa noin hulluna sun idioottimaisuus :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mikä ihmeen pakko sinulla ja kaltaisillasi on tunkea keskusteluihin joissa teidän paskaa EI kaivata?

Jos joku tässä on oksettavaa niin se on toi loputon hymiö

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat