Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuvateosten luvaton jaminen / Hedman partners

Vierailija

Tänään saapui  600euron maksuvaatimus Hedman partners lakifirmalta. Olen kuulemma jakanut BitTorrenttina jotain leffaa viime huhtikuussa.. ööö. Oon tosiaan popcorn timesta joitain leffoja katsellut, mutten muista katsoneeni tuota leffaa, olen tosin voinut yrittää, suurin osa leffoistahan ei edes toiminut. 

En sitten tiedä onko tuo popcorn sellainen että se saattaa lisätä sun IP:n jakajaksi. En ole tuota laskua kyllä maksamassa. MItä nyt netistä löysin niin lähinnä kiristävät ja pelottelevat tuolla lapulla ja jatkoseuraamuksilla.

Haluaisinkin kysyä onko joku saantu samanlaisen lapun? maksoitko, ja jos et onko jotain serannut?

Kommentit (6)

Vierailija

Nyt taitaa kuumottaa monen av-mammalaista kun jälkikasvu katsellut leffoja netistä ja laskuja putkahtelee äitien ja isien maksettavaksi :)

Vierailija

Miksi tästä aiheesta pitää nyt yhtäkkiä avata 100 ketjua. Onko tämä spämmäys joku aiheeseen liittyvä mainoskampanja jolla koitetaan pelotella mahdollisesti laskun saavat suosiolla maksamaan se sen sijaan että edes yritettäisiin kiistää?

terv. nimim. kuhan ihmettelen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat