Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusin nälkäpeli leffa

Vapaavalintainen

Käytiin katsomassa tuossa viikonloppuna, ja itse kokemus oli mukava (emme olleet tänä vuonna vielä käyneet elokuvissa, saati muutenkaan ulkona), mutta elokuvasta jäi vähän semmoinen fiilis että tässäkö se nyt oli? Olisi mielestäni hienon sarjan päättää paremminkin. Kävitkö kukaan muu vaihtamassa vapaalle ja katsomassa tätä leffaa viikonloppuna?

Kommentit (6)

Vierailija

Tähän voipi sitten runoilla paremman vaihtoehtoisen lopun. Jos mukailee kirjaa tiukasti niin molemmissa töksähtävä loppu.

Vierailija

Mua lähinnä ärsytti se, miten nopeasti Katniss näytti toipuvan lopussa. Kirjassa Katniss oli ihan hajalla pitkän aikaa, elokuvassa tuntui vain vähän surevan ja sit mentiin taas. Tietenkään elokuvassa vastaava asian käsittely ei ehkä toimi, mutta vähän aidan matalimmasta kohdasta tunnuttiin menevän.

Viemäri-kohtaus oli kyllä ihan kamala kun tiesi mitä odottaa. Hyi.

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

En oo nähnyt tota uusinta leffaa, mutta ne muut kyllä. Ja kirjat olen lukenut neljään kertaan. Tykkäsin kyllä viimeisestäkin kirjasta paljon, jos on leffa siis samanlainen kuin tuo viimeisen kirjan loppu niin odotan kyllä todella hyvää leffaa. Tossa vikassa elokuvassahan pitäis olla eniten taistelua ja romantiikkaa, iso juonenkäänne ja lopussa näyttää se minkä ainakin itse tahdoinkin nähdä ja mitä koko kirjasarjan peukutin. (Liittyen siis Katnissin miehen valintaan)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat