Raskaus tuo muistot raiskauksesta
Minut on raiskattu n. 5 vuotta sitten. Nyt olen raskaana viimeisellä kolmanneksella ja raiskaus on noussut taas mieleen. Näen painajaisia, kärsin unettomuudesta, masentaa ja tuleva synnytys ahdistaa. En osaa sanoa minkä takia tai miksi raskaus aktivoi muistot raiskauksesta niin pinnalle ja miten mieli yhdistää tulevan synnytyksen tapahtuneeseen. Onko täällä kohtalotovereita? Miten olet itse selvinnyt vastaavasta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa, vaikka hoitaja lukisikin tiedot kaikesta sellaisesta mitä elämääni kuuluu? Entinen mieheni pahoinpiteli mua ja kyllä ihan julkisella kävin. Siinähän lukevat sit.
Mikä sinun nimesi on? Kirjoitapa omalla nimelläsi, niin siinähän luemme sit. Mitä se haittaa?
No onhan se nyt eriasia lukeeko kaikki mammat täällä asioista vai lukeeko niistä vaitiolovelvollisuuden kirjoittanut hoitaja :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, saisiko pelkosektiota tällä perusteella? Ellei keskustelut psykologin tms kanssa tuota tulosta. T. Ap
Minä sain pelkosektion juuri raiskauksen vuoksi. Kävin pelkopolilla juttelemassa pari kertaa ja lääkäri teki päätöksen toivomukseni mukaan.
Kiva kuulla, että sektion saaminenkaan ei ole mahdottomuus. Tunnen itseni huonoksi ihmiseksi etten haluaisi edes normi synnytystä harkita, mutta minkäs mielellesi teet. T. Al
MIKSEI TÄLLAINEN VOI OLLA LÄHTÖKOHTANA JOKAISESSA SYNNYTYKSESSÄ?? HÄH??!!