Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On tää elämä ihanaa!

Vierailija

Asumme maalla, muttei kuitenkaan kaukana kaikesta. Katselen tässä täydellistä lumista luontoa kun aurinko nousee tuolta metsiköstä. Kuuntelen Suvi Teräsniskaa ja mun rauhalliset lapset poika 1v10kk ja tyttäreni 7kk köllivät ja leikkivät lattialla, ovat niin ihania ja nättejä.

Asiat on niin ihanasti, olen kaunis, nuori, terve ja rakastunut, vaikka ollaan miehen kanssa oltu jo 9v yhdessä. Aina ei ollut näin hienosti. Siksi tätä osaakin arvostaa! :)

T:ONNELLINEN

Kommentit (12)

Vierailija

On. Mahtavaa nämä rauhalliset aamut, kun ei ole töihinlähtemistä, vaikka töissä käymisessäkin on hyvät puolensa. Saan olla vielä kotona jonkun vuoden, mies mahdollistaa sen. Tästä kotona olosta lasten kaa nautin täysillä! Voi kun asiat voisi pysähtyä tähän hetkeen.... Ap

Vierailija

Onni on. Niin pitkään kesti poikkeavan lämmintä keliä ja tulihan valkoista ensilunta vihdoinkin. Ihanaa olla terve ja rakastunut omaan mieheensä, näistä nautin. t.toinen onnellinen

Vierailija

Tuo aika on kyllä elämän parasta, kun saa olla pienten lasten kanssa kotona. Nauti!

Harmi, että lumisuus on tän päivän jälkeen täällä päin ohi =(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmasti olet nyt onnellinen, mutta toivottavasti myös Aina.

Niin elämähän muuttuu koko ajan, siksi olisikin ihana jäädä tähän hetkeen. Koskaan ei tiedä mitä huominen, tai jopa tämä päivä tuo tullessaan. Siksi nautin täysillä nyt :) Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uh, myötähäpeä iski. Löllötät kotona miehen rahoilla, aika noloa.

Tällä hetkellä ihan saan oman äityispäivä rahan palkan mukaan. Ja sitten kotihoidon tuella loppuajan. Mutta mies maksaa sitten vähän enemmän vain elämisestä. Ap

Vierailija

Kuulostaa just mun unelmalta Ap :) me rakennetaan ensi vuonna kans järven rannalle iso omakotitalo ja sitten olis niitä lapsia kanssa toiveissa. Olen ajatellut että ainakin sen seitsemän vuotta olisin kotona, ja ehkä yli kymmenen jos saadaan kolmaskin lapsi. Mutta haaveitahan nämä vielä ovat <3
n27

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uh, myötähäpeä iski. Löllötät kotona miehen rahoilla, aika noloa.
Myötähäpeä iski sun tekstistäs! Miten voikin olla noin uuvatteja ihmisiä vielä nykypäivänä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa just mun unelmalta Ap :) me rakennetaan ensi vuonna kans järven rannalle iso omakotitalo ja sitten olis niitä lapsia kanssa toiveissa. Olen ajatellut että ainakin sen seitsemän vuotta olisin kotona, ja ehkä yli kymmenen jos saadaan kolmaskin lapsi. Mutta haaveitahan nämä vielä ovat <3
n27

Kuulostaa myös aivan ihanalta! toivottavasti lapsia siunaantuu, yksi lapsi on hienosti, kaksi parempi kun on kaveri toiselle, mutta ei kahta ilman kolmatta, meillä on myös eskarilainen, yhden kanssa jos ei leikki suju, niin voi vaihtaa hetkeks toiseen, tosi kätevä kolmen lapsen kopla.

Mekin haaveiltiin rakentaa järvenrannalle aivan uusi talo mökin lähettyville, mut sit yhden sukulaisen talo vapautui ja saimme sen hyvin edullisesti, mutta mökille rantamaisemiinkaan ei ole onneksi kuin 8min matka. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat