Olispa kaikki miehet komeita/söpöjä ja mukavia ja iloisia, hymyä miehet
Mun ihannemies on tuollanen. Ei kukaan mitään "coolia" syljeskelijää halua. Olkaa iloisia ja hymyilkää miehet
Kommentit (14)
Mutta kun naiset tykkää vaain väkivaltaisista miehitsä.
saa hullun maineen turhan helposti :D
Vierailija kirjoitti:
ei tykkää
Ei ole helppoa kun näyttää perusilmeeltään hullulta murhaajalta ja hymyillessään joltain pillua kyttäävältä pervolta tirkistelijältä... Unohtamatta sitä, että en ole ainakaan komea. Ilon aiheet taas on aika vähissä tässä elämässä.
Terveisin Naispelko22
Hymyilevä mies ei viehätä naisia.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011052413778209_lz.shtml
Naispelko kirjoitti:
Ei ole helppoa kun näyttää perusilmeeltään hullulta murhaajalta ja hymyillessään joltain pillua kyttäävältä pervolta tirkistelijältä... Unohtamatta sitä, että en ole ainakaan komea. Ilon aiheet taas on aika vähissä tässä elämässä.
Terveisin Naispelko22
:) no sä oot hauska ja itseironiaa on miehillä todella vähän, joten se iskee ainakin suhteellisen älykkäisiin naisiin. Rohkaistu vähän ja kasvata itsetuntoasi ap
Vierailija kirjoitti:
Okei, tässä nyt ehkä tullaan siihen että mä kerron salaisuuden mä tykkään nimenomaan hymyilevistä ja iloisista miehistä koska en itse ole niin usein. Vastakohdat puree
Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
:) no sä oot hauska ja itseironiaa on miehillä todella vähän, joten se iskee ainakin suhteellisen älykkäisiin naisiin. Rohkaistu vähän ja kasvata itsetuntoasi ap
Ei siinä mielestäni ole mitään hauskaa, että näyttää joko murhaajalta, hullulta sellaiselta tai sitten pervolta pillun kyttääjältä. En usko, että naisten mielestäkään näky on kovin kiva.
Sen minua aina huvittaa kun käsketään kasvattamaan itsetuntoa. Miten helvetissä sitä kasvattaa kun kokemukset naisten kanssa on pelkkää paskaa? Ajattelit varmaan, että nyt kun Naispelko22 lähtee juttelemaan naisille niin ne onkin muuttuneet ystävällisiksi ja haluavat minut pojuydekseen. Totuus on se, että jos rohkaistun ja alan kasvattaa itsetuntoa niin se viimeinenkin itsetunnon jämä häviää ensimmäisen naisen kohdalla.
Terveisin Naispelko22
Onneksi ap:n kuvaamia miehiä on paljon. Ei tartte kuin pitää silmänsä auki :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viehättää, ja mitä lämpimämpi hymy, sen enemmän polvet tutisee.
Vierailija kirjoitti:
Ai kuka nainen? Ketkä naiset? Sun mutsi?
Vierailija kirjoitti:
Olispa kaikki naiset kauniita.
Ja hoikkia... Huokaus...
Miksei voi olla???nyyh, mä haluun tollasen