Taitaa olla ero edessä. Miten selviän?

Vierailija

Mies huusi mulle juuri n 20 kertaa että hän vihaa minua. On sanonut sen ennenkin kesken riidan, tällä kertaa jotenkin "enemmän tosissaan".
No on tässä kaikkea muutakin, mutta nyt tuntuu tosissaan siltä ettei tästä enää yhdessä nousta. Miten tästä oikeasti selviää. En näe elämää ilman häntä.

Kommentit (5)

Vierailija

En tiedä. Mä en tiedä onko tosissaan. Ei siitä nyt kyllä ihan täysin sellaista kuvaa saa, siis arkisesta käyttäytymisestä. Heitetään vitsiä, on seksiä, jutellaan jne. Mutta usein sitä kyllä tuntuu vaan vituttavan kaikki.

...

No jos tosiaan tilanne on tuo kuin kerrot niin ei hyvältä näytä. Mikäli mahdollista ottakaa etäisyyttä toisistanne vaikka viikoksi ja mietikää mitä tehdä..tarkoittaa siis toinen häippäsee muualle.

Vierailija

Sanot sille, että et halua elää ihmisen kanssa joka vihaa sinua. Ei luulisi olevan miehenkään vaikea ymmärtää. Ainakin miehen pitää selvittää miksi hän sinua vihaa, vai vihaako vaan elämäänsä ylipäätään. Terapiaan mars.

Vierailija

Ollaan oltukin n viikko eri osotteissa ennenkin, helpottaa hetkeksi mutta ei vie kyllä koko ongelmaa pois. Helvetti että tuntuu pahalta, mä luulin että tämä olisi se loppu elämän juttu, mä en todellakaan mene toista kertaa naimisiin tai hanki lapsia muiden kanssa. Enkä pysty yksinkään olemaan. Kertokaa nyt te avioeron kokeneet ja siitä yli päässeet miten se onnistuu...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat