Miesten romanttiset fantasiat, onko olemassa?
Kommentit (35)
Minun romanttinen fantasiani on että hyppään jyrkänteeltä mereen ukkosmyrskyn raivotessa ja kaikki minulle pakit antaneet naiset itkevät ja palvovat minua marttyyrinaan ja sytyttävät minulle kappeliin kynttilöitä.
T: Romanttinen lassukka
Miehet eivät kärsi prinsessaharhoista, eivätkä kuvittele itse itseään harhaiselle jalustalle tai maapallon keskipisteeksi elimensä ansiosta. Eivätkä myöskään luule, että prinsessa hakee kotisohvalta valkoisella ratsullaan.
Mulla on paljon romanttisia seksifantasioita.
Mun miehen romanttinen fantasia on että mä oon yksin torilla ostamassa vihanneksia kun puhkeaa kamala ukkosmyrsky ja mies juoksee kotoa kaatosateessa tuomaan mulle sateenvarjoa :) Se on niin ihana <3
Se on edelleenkin se suuri musta tyhjyys, jossa leijailee pilluja.
Joskus on romanttisia fantasioita hitaista ja hyväilevistä sitomissessioista. Annan pehmeän. mutta karkean juuttiköyden hyväillä naisen ihoa, kun hellästi, mutta päättäväisesti sidon hänet täydellisen symmetrisellä takate-kotella.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on romanttisia fantasioita hitaista ja hyväilevistä sitomissessioista. Annan pehmeän. mutta karkean juuttiköyden hyväillä naisen ihoa, kun hellästi, mutta päättäväisesti sidon hänet täydellisen symmetrisellä takate-kotella.
Ei tuo ole mikään romanttinen fantasia, vaan seksifantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jos ei harrasta seksiä?
Minun rakkaallani on niitä paljon ja myös toteuttaa niitä arjessa.
Täytyy kyllä myöntää, että ei tullut yhtäkään mieleen. Mutta tunnen kyllä syvää kiintymystä ja rakkautta naisiin suhteissa ja välitän paljon. Mutta sellaista Hollywood tai novellien kaltaisia juttuja en ole ikinä miettinyt.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, siitä huolimatta se on seksuaalinen fantasia.
Olen miljardööri ja autan takin Kate Uptonin harteilta ennen hänen astumista limusiiniini, joka vie lentokentälle. Sitten hurautamme yksityiskoneellani auringonlaskuun ja elämme onnellisina elämämme loppuun saakka veroparatiisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun sääntöjä on ehkä syytä määritellä tarkemmin. Eli tänne vain sellaiset fantasiat, jotka eivät ole missään olosuhteissa kenenkään mielestä seksuaalissävytteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen romanttinen fantasia on että mä oon yksin torilla ostamassa vihanneksia kun puhkeaa kamala ukkosmyrsky ja mies juoksee kotoa kaatosateessa tuomaan mulle sateenvarjoa :) Se on niin ihana <3
Aijai! Varovaisesti sen sateenvarjon kanssa!:/ ei saisi ulkoisella käyttää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun sääntöjä on ehkä syytä määritellä tarkemmin. Eli tänne vain sellaiset fantasiat, jotka eivät ole missään olosuhteissa kenenkään mielestä seksuaalissävytteisiä.
No näinhän se aloitus oli määritelty jo alunperinkin. Siinä kysyttiin romanttisia fantasioita, ei seksifantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen miljardööri ja autan takin Kate Uptonin harteilta ennen hänen astumista limusiiniini, joka vie lentokentälle. Sitten hurautamme yksityiskoneellani auringonlaskuun ja elämme onnellisina elämämme loppuun saakka veroparatiisissa.
oih, veroparatiisi!
Viimeksi äsken unelmoin aamubussissa vieressäni istuneesta blondista. Unelmissani ostin meille kerrostalokaksion eräästä 50-luvun talosta bussireitin varrelta, remontoin sen, kannan rakkaani kynnyksen yli ja hukutan hänet tummanpunaisiin ruusuihin. Siellä eläisimme iloisesti seuranamme kaksi kania ja akvaario kaloineen. Perustaisimme yhdessä talon alakerran liiketilaan lämminhenkisen, tyylikkään kahvilan.
Vierailija kirjoitti:
Pehmeän mutta karhean? Siis kummasta on kyse vai etkö osaa päättää?
No ei tietenkään ole! Miehet ja romantiikkaa ei tosiaan kuulu samaan lauseesee. Kaikki miehethän on tunnetusti tunteettomia sikoja jotka kulkee vain ja ainoastaan pillun perässä!