Miesten romanttiset fantasiat, onko olemassa?

Vierailija

Millaisia?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

No ei tietenkään ole! Miehet ja romantiikkaa ei tosiaan kuulu samaan lauseesee. Kaikki miehethän on tunnetusti tunteettomia sikoja jotka kulkee vain ja ainoastaan pillun perässä!

Vierailija

Minun romanttinen fantasiani on että hyppään jyrkänteeltä mereen ukkosmyrskyn raivotessa ja kaikki minulle pakit antaneet naiset itkevät ja palvovat minua marttyyrinaan ja sytyttävät minulle kappeliin kynttilöitä.

T: Romanttinen lassukka

Vierailija

Miehet eivät kärsi prinsessaharhoista, eivätkä kuvittele itse itseään harhaiselle jalustalle tai maapallon keskipisteeksi elimensä ansiosta. Eivätkä myöskään luule, että prinsessa hakee kotisohvalta valkoisella ratsullaan.

Vierailija

Mun miehen romanttinen fantasia on että mä oon yksin torilla ostamassa vihanneksia kun puhkeaa kamala ukkosmyrsky ja mies juoksee kotoa kaatosateessa tuomaan mulle sateenvarjoa :) Se on niin ihana <3

Vierailija

Joskus on romanttisia fantasioita hitaista ja hyväilevistä sitomissessioista. Annan pehmeän. mutta karkean juuttiköyden hyväillä naisen ihoa, kun hellästi, mutta päättäväisesti sidon hänet täydellisen symmetrisellä takate-kotella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joskus on romanttisia fantasioita hitaista ja hyväilevistä sitomissessioista. Annan pehmeän. mutta karkean juuttiköyden hyväillä naisen ihoa, kun hellästi, mutta päättäväisesti sidon hänet täydellisen symmetrisellä takate-kotella.

Ei tuo ole mikään romanttinen fantasia, vaan seksifantasia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai jos ei harrasta seksiä?

Vierailija

Täytyy kyllä myöntää, että ei tullut yhtäkään mieleen. Mutta tunnen kyllä syvää kiintymystä ja rakkautta naisiin suhteissa ja välitän paljon. Mutta sellaista Hollywood tai novellien kaltaisia juttuja en ole ikinä miettinyt.

-mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä, siitä huolimatta se on seksuaalinen fantasia.

Vierailija

Olen miljardööri ja autan takin Kate Uptonin harteilta ennen hänen astumista limusiiniini, joka vie lentokentälle. Sitten hurautamme yksityiskoneellani auringonlaskuun ja elämme onnellisina elämämme loppuun saakka veroparatiisissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä, siitä huolimatta se on seksuaalinen fantasia.

Ketjun sääntöjä on ehkä syytä määritellä tarkemmin. Eli tänne vain sellaiset fantasiat, jotka eivät ole missään olosuhteissa kenenkään mielestä seksuaalissävytteisiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat