Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten romanttiset fantasiat, onko olemassa?

Vierailija
23.11.2015 |

Millaisia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on romanttisia fantasioita hitaista ja hyväilevistä sitomissessioista. Annan pehmeän. mutta karkean juuttiköyden hyväillä naisen ihoa, kun hellästi, mutta päättäväisesti sidon hänet täydellisen symmetrisellä takate-kotella.

Pehmeän mutta karhean? Siis kummasta on kyse vai etkö osaa päättää?

Kappaleen elastisuudella ei ole mitään tekemistä pinnan tekstuurin kanssa.

Vierailija
22/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ainakaan haaveile muista naisista ollessaan sitoutuneita suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ainakaan haaveile muista naisista ollessaan sitoutuneita suhteeseen.

Höpön löpön.

Vierailija
24/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi romanttisessa fantasiassa ei saisi olla seksuaalisia sävyjä. Omassa mielessäni romantiikka ja erotiikka ovat erottamattomasti yhteen nivoutuneita.

Vierailija
25/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi romanttisessa fantasiassa ei saisi olla seksuaalisia sävyjä. Omassa mielessäni romantiikka ja erotiikka ovat erottamattomasti yhteen nivoutuneita.

No kun ei nyt vaan käy! Eikä voi olla noin! KOSKA NIIN NYT ON!

Vierailija
26/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen, täysin seksitön fantasia voisi olla sellainen jossa nainen (vaimoni?) kokisi ahaaelämyksen sen suhteen miten oppii tekemään itse omasta elämästään mielenkiintoisen ja riittävän hauskan. Myönnän, että olen huono keksimään yhteisiä romanttisia tekemisiä joten en jaksaisi kuunnella valitusta ja kestää ahdistelua sekä sitä ajatusta miksi "minä en tee kumppaniani onnelliseksi". Itse en ole koskaan sisäistänyt ajatusta, että vierittäisin kumppanin niskoille syyn jos on tylsää tms.

T. Mies

Vierailija
27/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on romanttisempi kuin minä. Hän haaveilee kahdenkeskisestä ajasta, että käveltäisiin käsikkäin jossain vieraassa maassa pitkin katuja ja syötäisiin illallinen ulkona auringonlaskua katsellen. Näin hän kertoo minulle, mutta ihan varmasti ilta päättyy hänen todellisissa kuvitelmissaan useamman tunnin seksiin. 

Vierailija
28/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo taitaa olla Suomessa harvinaista, sillä "totisuus" suhdeasioissa on aika out. Menneisyydessä tuo oli yleisempää. Nykyisin voi olla poikkeuksia, mutta sellaiset miehet ovat muutenkin poikkeuksellisia.

Vierailija
29/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi äsken unelmoin aamubussissa vieressäni istuneesta blondista. Unelmissani ostin meille kerrostalokaksion eräästä 50-luvun talosta bussireitin varrelta, remontoin sen, kannan rakkaani kynnyksen yli ja hukutan hänet tummanpunaisiin ruusuihin. Siellä eläisimme iloisesti seuranamme kaksi kania ja akvaario kaloineen. Perustaisimme yhdessä talon alakerran liiketilaan lämminhenkisen, tyylikkään kahvilan.

Tarkoitit varmaan että elät niitten kanien ja kalojen kanssa sen jälkeen kun ootsen blondin hukuttanut?

Vierailija
30/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on romanttisempi kuin minä. Hän haaveilee kahdenkeskisestä ajasta, että käveltäisiin käsikkäin jossain vieraassa maassa pitkin katuja ja syötäisiin illallinen ulkona auringonlaskua katsellen. Näin hän kertoo minulle, mutta ihan varmasti ilta päättyy hänen todellisissa kuvitelmissaan useamman tunnin seksiin. 

Seksi mainittu. Ei tähän ketjuun, kiitos!

Vierailija
31/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi äsken unelmoin aamubussissa vieressäni istuneesta blondista. Unelmissani ostin meille kerrostalokaksion eräästä 50-luvun talosta bussireitin varrelta, remontoin sen, kannan rakkaani kynnyksen yli ja hukutan hänet tummanpunaisiin ruusuihin. Siellä eläisimme iloisesti seuranamme kaksi kania ja akvaario kaloineen. Perustaisimme yhdessä talon alakerran liiketilaan lämminhenkisen, tyylikkään kahvilan.

Tarkoitit varmaan että elät niitten kanien ja kalojen kanssa sen jälkeen kun ootsen blondin hukuttanut?

EHO EHO EHO

Vierailija
32/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen haaveillut että puolisoni seisoisi pimeänä syysiltana vieressäni tuoksukynttilä kädessä kun istun paskalla, tähän ei liity seksiä.

Vierailija
33/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ylläpitää fantasiaa jostain hollywoodilaisesta onnellisesta tarinan päätöksestä? jos koko elämä rakentuu fiktion odottelulle, et sä tule kohtaamaan mitään muuta kuin pettymyksiä. 

romanttisuutta on, mutta se on sidottu tähän hetkeen. onnellisuuteen siitä, että huomasit että olet voinut tehdä sen useamminkin. lämpimään tunteeseen jota pääsi on täynnä juuri nyt. 

päivä kerrallaan. on mukavampi herätä siihen, että toinenkin päivä alkoi hyvissä merkeissä kuin siihen, että se huominen josta fantasioit ei koskaan tullut.

-m35

Vierailija
34/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on romanttisia fantasioita hitaista ja hyväilevistä sitomissessioista. Annan pehmeän. mutta karkean juuttiköyden hyväillä naisen ihoa, kun hellästi, mutta päättäväisesti sidon hänet täydellisen symmetrisellä takate-kotella.

Harmi vaan että nuo molemmat määreet käsittelevät pinnan tekstuuria ;D

Vierailija
35/35 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan että nuo molemmat määreet käsittelevät pinnan tekstuuria ;D

Joku on muuta muuta mieltä. En toki väheksy kantaasi.

Degarmo, E. Paul; Black, J T.; Kohser, Ronald A. (2003), Materials and Processes in Manufacturing (9th ed.):

"Surface finish, also known a surface texture or surface topography, is the nature of a surface as defined by the 3 characteristics of lay, surface roughness, and waviness."