Aina aurinkoinen Estelle. Niin ihana!
Miten tuo ipana voikin aina näyttää niin hyväntuuliselta.
Kommentit (41)
Vieailija
</p>
<p>Mä olen ruotsalainen, en suomalainen, siksi mulla ainakin kiinnostaa.
</p>
<p>Kasvoin katsomalla tuota perhettä, jotain niiden outoja makkarantekovideoita yms.[/quote kirjoitti:
No olipa sullaki huvit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on söpö ja suloinen. Sitä Leonoren hehkutusta en kyllä ymmärrä. En nyt lasta rumaksikaan kutsuisi, mutta ohut suorana sojottava tukka, ikuisen uninen ja "missä mä oon ja mitä nyt tapahtuu"-ilme tihrusilmien ja niiden Crisin huulien kera ei nyt vaan ole mitenkään sööttiä. Lynkatkaa...
Mä en kans tajua, royaldish foorumilla ne pitää leonorea jonain kaunottarena, outoa. Se on vähän sellaisen nuhaisen pikkulapsen näköinen mun mielestä.
Se näyttää mun mielestä ihan rumpnisselta-
Minulle tulee se Tuhkimon nuhanenä mieleen. Tosin sekään ei ole niin poissaoleva.
Estelle tuskin arvostaisi tällaisia kommentteja omasta serkustaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Suomessakin olisi kuninkaallisia!
Onneksi ei ole, tuon Ruotsin sakin elatukseen menee yli 100 miljoonaa kruunua (= + 11 miljoonaa euroa) vuodessa ja kuningas vinkuu joka vuosi lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksajilla elävät niin passaahan sitä hymyillä ja naureskella :)
Helppoa elämää, patsastelee vain julkisuudessa ja massia tulee.
Ei se nyt ihan niin helppoa elämää ole, ainaista matkustamista paikasta toiseen. Jatkuvaa esiintymistä. Oma elämä kaventunut minimiin ja käytännössä olet koko elämäsi aina töissä.
Niin ja yhtä paljonhan me pressan kansliasta maksamme kuin ruotsalaiset maksaa kunkulle. Ruotsalaiset vaan saavat vastinetta verorahoilleen huomattavasti enemmän, me taidamme jäädä pahasti tappiolle jos lasketaan edustajien pr-arvoa. Kunkku näet saa huomattavasti enemmän huomiota esim. medialta valtiovierailulla kuin meidän pressa.
Vierailija kirjoitti:
Miks noi ruottin kruunupäitten kakarat kiinnostaa joitain suomalaisia niin paljon?
Kiinnostaa varmaan yhtä lailla kuninkaalliset brittimukulat. Kiva niiden kehitystä on seurata. Odotan jo innolla Estellen kasvamista kukoistavaksi nuoreksi neidoksi. Olisi kiva ehtiä nähdä myös hänen häänsä...Kukin katsos tyylillään. Mä en sitten taas seuraa noita tyhjäpäisiä maatilan prinsessoja ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks noi ruottin kruunupäitten kakarat kiinnostaa joitain suomalaisia niin paljon?
Mä olen ruotsalainen, en suomalainen, siksi mulla ainakin kiinnostaa.
Kasvoin katsomalla tuota perhettä, jotain niiden outoja makkarantekovideoita yms.
Halvat oli huvit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole, tuon Ruotsin sakin elatukseen menee yli 100 miljoonaa kruunua (= + 11 miljoonaa euroa) vuodessa ja kuningas vinkuu joka vuosi lisää rahaa.
Me maksetaan enemmän omalle Saulille ja pressan kanslialle :) Että se siitä kalleudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vieailija
</p>
<p>Mä olen ruotsalainen, en suomalainen, siksi mulla ainakin kiinnostaa.
</p>
<p>Kasvoin katsomalla tuota perhettä, jotain niiden outoja makkarantekovideoita yms.[/quote kirjoitti:
No olipa sullaki huvit :D
No, siis kaikki joutui ruotsissa katsomaan niitä omituisia kuninkaallisten "tervehdyksiä" telkkarista.
Minäkin muistan sen makkaravideon, taisi olla joku kuninkaallisten jouluvideo? Ah ihanuutta.
Miksi pitää haukkua alle 2-vuotiaan Leonoren ulkonäköä? Asiaa, jolle lapsi ei mitään voi ja ei ole valinnut syntyä julkisuuteen. Toisekseen lapsen ulkonäkö ei vielä kerro miltä tulee näyttämään isompana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on söpö ja suloinen. Sitä Leonoren hehkutusta en kyllä ymmärrä. En nyt lasta rumaksikaan kutsuisi, mutta ohut suorana sojottava tukka, ikuisen uninen ja "missä mä oon ja mitä nyt tapahtuu"-ilme tihrusilmien ja niiden Crisin huulien kera ei nyt vaan ole mitenkään sööttiä. Lynkatkaa...
Mä en kans tajua, royaldish foorumilla ne pitää leonorea jonain kaunottarena, outoa. Se on vähän sellaisen nuhaisen pikkulapsen näköinen mun mielestä.
Se näyttää mun mielestä ihan rumpnisselta-
Hahhaa, mistä löysitkin tämän? Nuhanenä todellakin :D Madden tuleva perhepotretti :D Nonnii, siitä muotoutuu varmaan ihan nätti joskus, jos äitiinsä tulee...mutta nyt ainakin on isänsä kuva....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estelle on äärimmäisen suloinen ja hänellä on jollain tapaa ystävälliset kasvonpiirteet jo nyt, aivan kuin vanhemmillaan. :) Victoria perheineen on aina ollut suosikkini hovista: jalat maassa ja perhe on hyvin sympaattinen ja maanläheinen, vaikka kuninkaallisia ovatkin.
Mä luulen, että ilman victoriaa ja danielia ruotsin monarkia kaatuisi tulevaisuudessa.
Esim. sofia on aiheuttanut paljon epäsuosiota kansan parissa ja samoin sen kuninkaan huoraus, josta se jäi kiinni.
Luulen samaa. Äitini on muuten seurannut Ruotsin ja Brittien kuningashuoneita pitkään (itse en juurikaan) ja hän sanoi heti Sofian ja Carl Philipin häiden aikana että tuosta Sofiasta ei hyvää seuraa Ruotsin kuningashuoneelle. Saa nähdä onko vanha ja viisas äitini oikeassa tämän asian tiimoilta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me maksetaan enemmän omalle Saulille ja pressan kanslialle :) Että se siitä kalleudesta.
Eli paljon menee Salelle?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muistan sen makkaravideon, taisi olla joku kuninkaallisten jouluvideo? Ah ihanuutta.
Joo!
Ja sitä on vaikeaa selittää, mutta tuli esim. joulutunnelma niiden joulutervehdysvideosta jne.
Onkohan muiden maiden kuninkaallisilla tuollaisia tervehdyksiä kansalaisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti miten paljon enemmän me maksetaan meidä omille "kuninkaallisille" eli ammattiliitoille. Ja miten hyvää PR:ää hovi on Ruotsille ja miten vaarallinen AY-liile on Suomen kansantaloudelle ja hyvinvoinnille!
Vierailija kirjoitti:
Äitini on muuten seurannut Ruotsin ja Brittien kuningashuoneita pitkään (itse en juurikaan) ja hän sanoi heti Sofian ja Carl Philipin häiden aikana että tuosta Sofiasta ei hyvää seuraa Ruotsin kuningashuoneelle. Saa nähdä onko vanha ja viisas äitini oikeassa tämän asian tiimoilta..
Mä olen ollut tosi yllättynyt siitä miten paljon sofiaa inhotaan ja miten paljon sofia on nostanut puhetta monarkian lakkauttamisesta ruotsissa.
Ruotsalaiset ei yleensä paljon tuo esille tuollaisia mielipiteitä, mutta kai se sofia on vaan liikaa monille.
Löytyi, katsokaahan muutkin, vuodelta 1985
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli paljon menee Salelle?
Vuonna 2014 meni rapeat 18 miljoonaa. Tänä vuonna ilmeisesti vähän vähemmän, Salehan yrittää säästää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää haukkua alle 2-vuotiaan Leonoren ulkonäköä? Asiaa, jolle lapsi ei mitään voi ja ei ole valinnut syntyä julkisuuteen. Toisekseen lapsen ulkonäkö ei vielä kerro miltä tulee näyttämään isompana.
No pitihän se arvata, että joku jo mielensä pahoittaa heti. Onhan noita päivänsädekisojakin, joissa lukijat arvostelevat niitä kersoja. On katsos olemassa, jos nyt rehellisiä ollaan, söpöjä ja ei niin söpöjä. En minä ainakaan aio Ruotsin hoviin kirjoittaa ja näitä kertoa, joten tuskin menee asianomaisten tietoon.
Mun mieskin on rehellinen ja kertoi olleensa ihan hirviö lapsena. Harmaa hampputukka, hampaaton suu, kun ne hampaat kasvoivat jotenkin myöhässä ja oli vielä ollut paksu kuin paakarin pulla. Ja ei juma, miten hyvännäköinen mies siitä sitten lopulta tuli :D
Mitä näitä kaunistelemaan? Typerää on kehuskella nätiksi, jos ei kerran sitä ole. Nyt on noin, mutta tulevaisuudessa voi olla ihan toisenlainen kaunotar. Rauhaisia unia sinulle :)