Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina aurinkoinen Estelle. Niin ihana!

Vierailija
23.11.2015 |

Miten tuo ipana voikin aina näyttää niin hyväntuuliselta.

Kommentit (41)

Vierailija
2/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja valta sen tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oppii lukemaan toisin kuin äitinsä.

Vierailija
4/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä joskus kirjoitti, että Estelle on kuin Astrid Lindgrenin saduista. Ja niinhän tuo onkin, perusruotsalainen suloinen tenava. Kuin sadusta, ei mikään prinsessatyyppi, vaan sellainen joka saparot vinossa tekee jäyniään.

Vierailija
5/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei he kyllä julkaisisi kuvia kiukkuhetkistä, täytyyhän sellaisia olla prinsessoillakin :) ihana on Estelle. Hyväntuulisia näyttää olevan vanhemmatkin, sieltä se varmaan osin tulee..

Vierailija
6/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi, jos häntä ei olisi koskaan syntynyt.

Vierailija
7/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on maailman söpöin lapsi, vaikka en noin yleisesti tykkää lapsista yhtään ja olen vela, mutta estelle on poikkeus.

http://i.imgur.com/wMhXHVH.gif

Vierailija
8/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajilla elävät niin passaahan sitä hymyillä ja naureskella :)

Helppoa elämää, patsastelee vain julkisuudessa ja massia tulee.

Vierailija
9/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana suomalainen perusluonne paistaa tässä ketjussa?

Vierailija
10/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estelle on äärimmäisen suloinen ja hänellä on jollain tapaa ystävälliset kasvonpiirteet jo nyt, aivan kuin vanhemmillaan. :) Victoria perheineen on aina ollut suosikkini hovista: jalat maassa ja perhe on hyvin sympaattinen ja maanläheinen, vaikka kuninkaallisia ovatkin.

Vierailija
11/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estelle on äärimmäisen suloinen ja hänellä on jollain tapaa ystävälliset kasvonpiirteet jo nyt, aivan kuin vanhemmillaan. :) Victoria perheineen on aina ollut suosikkini hovista: jalat maassa ja perhe on hyvin sympaattinen ja maanläheinen, vaikka kuninkaallisia ovatkin.

Mä luulen, että ilman victoriaa ja danielia ruotsin monarkia kaatuisi tulevaisuudessa.

Esim. sofia on aiheuttanut paljon epäsuosiota kansan parissa ja samoin sen kuninkaan huoraus, josta se jäi kiinni.

Vierailija
12/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ja valta sen tekee.

Totta, sillähän on jo yli 1 milj. kruunun osakesalkku.

Vierailija
13/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on söpö ja suloinen. Sitä Leonoren hehkutusta en kyllä ymmärrä. En nyt lasta rumaksikaan kutsuisi, mutta ohut suorana sojottava tukka, ikuisen uninen ja "missä mä oon ja mitä nyt tapahtuu"-ilme tihrusilmien ja niiden Crisin huulien kera ei nyt vaan ole mitenkään sööttiä. Lynkatkaa...

Vierailija
14/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että ilman victoriaa ja danielia ruotsin monarkia kaatuisi tulevaisuudessa.

Esim. sofia on aiheuttanut paljon epäsuosiota kansan parissa ja samoin sen kuninkaan huoraus, josta se jäi kiinni.

Puhumattakaan Maddesta joka haluaa olla prinsessa ilman mitään kuninkaallisia velvotteita, täysillä kuninkaallisen oikeuksilla (mm. elatus). Ja joka lisäksi haluaa lapsistaan myös samanlaisia. Kirsikkana kakun päällä Maddella vielä se ällöttävä mies.

Vickan perheineen on ainoa tuosta sakista joka herättää kansan keskuudessa minkäänlaisia empatioita.

Vierailija
15/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noi ruottin kruunupäitten kakarat kiinnostaa joitain suomalaisia niin paljon?

Vierailija
16/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä on söpö ja suloinen. Sitä Leonoren hehkutusta en kyllä ymmärrä. En nyt lasta rumaksikaan kutsuisi, mutta ohut suorana sojottava tukka, ikuisen uninen ja "missä mä oon ja mitä nyt tapahtuu"-ilme tihrusilmien ja niiden Crisin huulien kera ei nyt vaan ole mitenkään sööttiä. Lynkatkaa...

Mä en kans tajua, royaldish foorumilla ne pitää leonorea jonain kaunottarena, outoa. Se on vähän sellaisen nuhaisen pikkulapsen näköinen mun mielestä.

Se näyttää mun mielestä ihan rumpnisselta-

http://i.ytimg.com/vi/-amsV2j63lY/hqdefault.jpg

Vierailija
17/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen täsmälleen samaa mieltä Leonoresta...

Vierailija
18/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks noi ruottin kruunupäitten kakarat kiinnostaa joitain suomalaisia niin paljon?

Mä olen ruotsalainen, en suomalainen, siksi mulla ainakin kiinnostaa.

Kasvoin katsomalla tuota perhettä, jotain niiden outoja makkarantekovideoita yms.

Vierailija
19/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan Maddesta joka haluaa olla prinsessa ilman mitään kuninkaallisia velvotteita, täysillä kuninkaallisen oikeuksilla (mm. elatus). Ja joka lisäksi haluaa lapsistaan myös samanlaisia. Kirsikkana kakun päällä Maddella vielä se ällöttävä mies.

Vickan perheineen on ainoa tuosta sakista joka herättää kansan keskuudessa minkäänlaisia empatioita.

Muuten olen ihan samaa mieltä, mutta se chris on kuulemma irl tosi kohtelias ja hyväkäytöksinen, vaikka ehkä näyttääkin vähän juopolta.

Vierailija
20/41 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kans tajua, royaldish foorumilla ne pitää leonorea jonain kaunottarena, outoa. Se on vähän sellaisen nuhaisen pikkulapsen näköinen mun mielestä.

Se näyttää mun mielestä ihan rumpnisselta-

http://i.ytimg.com/vi/-amsV2j63lY/hqdefault.jpg

Minulle tulee se Tuhkimon nuhanenä mieleen. Tosin sekään ei ole niin poissaoleva.