Aina aurinkoinen Estelle. Niin ihana!

Vierailija

Miten tuo ipana voikin aina näyttää niin hyväntuuliselta.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Joku täällä joskus kirjoitti, että Estelle on kuin Astrid Lindgrenin saduista. Ja niinhän tuo onkin, perusruotsalainen suloinen tenava. Kuin sadusta, ei mikään prinsessatyyppi, vaan sellainen joka saparot vinossa tekee jäyniään.

Vierailija

Ei he kyllä julkaisisi kuvia kiukkuhetkistä, täytyyhän sellaisia olla prinsessoillakin :) ihana on Estelle. Hyväntuulisia näyttää olevan vanhemmatkin, sieltä se varmaan osin tulee..

Vierailija

Veronmaksajilla elävät niin passaahan sitä hymyillä ja naureskella :)

Helppoa elämää, patsastelee vain julkisuudessa ja massia tulee.

Vierailija

Estelle on äärimmäisen suloinen ja hänellä on jollain tapaa ystävälliset kasvonpiirteet jo nyt, aivan kuin vanhemmillaan. :) Victoria perheineen on aina ollut suosikkini hovista: jalat maassa ja perhe on hyvin sympaattinen ja maanläheinen, vaikka kuninkaallisia ovatkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Estelle on äärimmäisen suloinen ja hänellä on jollain tapaa ystävälliset kasvonpiirteet jo nyt, aivan kuin vanhemmillaan. :) Victoria perheineen on aina ollut suosikkini hovista: jalat maassa ja perhe on hyvin sympaattinen ja maanläheinen, vaikka kuninkaallisia ovatkin.

Mä luulen, että ilman victoriaa ja danielia ruotsin monarkia kaatuisi tulevaisuudessa.

Esim. sofia on aiheuttanut paljon epäsuosiota kansan parissa ja samoin sen kuninkaan huoraus, josta se jäi kiinni.

Vierailija

No tämä on söpö ja suloinen. Sitä Leonoren hehkutusta en kyllä ymmärrä. En nyt lasta rumaksikaan kutsuisi, mutta ohut suorana sojottava tukka, ikuisen uninen ja "missä mä oon ja mitä nyt tapahtuu"-ilme tihrusilmien ja niiden Crisin huulien kera ei nyt vaan ole mitenkään sööttiä. Lynkatkaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että ilman victoriaa ja danielia ruotsin monarkia kaatuisi tulevaisuudessa.

Esim. sofia on aiheuttanut paljon epäsuosiota kansan parissa ja samoin sen kuninkaan huoraus, josta se jäi kiinni.

Puhumattakaan Maddesta joka haluaa olla prinsessa ilman mitään kuninkaallisia velvotteita, täysillä kuninkaallisen oikeuksilla (mm. elatus). Ja joka lisäksi haluaa lapsistaan myös samanlaisia. Kirsikkana kakun päällä Maddella vielä se ällöttävä mies.

Vickan perheineen on ainoa tuosta sakista joka herättää kansan keskuudessa minkäänlaisia empatioita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat