Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelkotilat iltaisin/öisin

Vierailija

Minulle tulee näitä pelkotiloja iltaisin/öisin jos kuulen jotain ääniä tai putoaa joku tavara ja myös siitä kuin tuntisin jonkun läsnäolon iskee pelko ja alan itkemään luulen sillä hetkellä että kodissamme on demoni ja että minua vainotaan esim. Eilen yöllä kuulin naurua ja jonkun miehen puhetta englanniksi ajattelin ja pelkäsin jatkuvasti että tämä demoni vetäisi minua sängyltä tai ilmestyisi huoneeseeni tai olisi sängyn allani. Useasti tuntuu siltä että demoni tai jokin vainoaa minua tunnen välillä myös jonkun läsnäolon. Minkä laiset on teidän pelkotilanne?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Pelkään minäkin usein yliluonnollisia juttuja iltaisin/öisin, mutta en sentään ole kokenut mitään (harhoja). Sinuna menisin jo lääkärille. 

Vierailija

Mitäs kaikkea sitä vedetään? On pillerikoktailia ja viinaa, eikö? Uskonnollisia pelkotiloja lapsuuden kokemusten takia? Psykoosiakin koettuna?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaikkea sitä vedetään? On pillerikoktailia ja viinaa, eikö? Uskonnollisia pelkotiloja lapsuuden kokemusten takia? Psykoosiakin koettuna?

En vedä päihteitä ja en ole kokenut psykoosia

Vierailija

Onko nuo unihalvauksia. Siis nukutko tuolloin?

Hanki rauhoittava lääkitys. Se on auttanut mulla. Ennen kans pelkäsin öisin.

Apua saa!

Hei! Näillä simppeleillä jutuilla sain omat pelkoni kaikkoomaan:

1. Kuuntele rauhoittavaa musiikkia ennen nukkumaan menoa

2. Tee jotain mistä pidät päivän aikana, arki unohtuu, ja alitajunta pyyhkiytyy.

3. Älä syö rasvaista ruokaa illalla. Se aiheuttaa painajaisia ja muunlaista ahdistustilaa ihmisessä.

Noilla kikoilla sain omat pelot nalkkiin, kun huomasin, että ahdistaa ja inhottaa.

Ainiin, ja vielä yks juttu:

Lopeta tänne palstoille kirjottamine. Ketään ei kiinnosta sun demonis. Palaa maanpinnalle :)

Vierailija

ne voi olla myös ihan oikeita olioita esim. chupacabra tekee ton uhreilleen alottaa pelottelun aikasemmin ja kun nälkä on tarpeeksi suuri se pelkohalvauttaa uhrin ja syö suihinsa :( sinuna muuttaisin nyt hyvin kauas!

Vierailija

Jostain syystä öisin kaikenlainen pelottaa. Lue kokeeksi stephen kingiä päivällä ja yöllä, lyön vetoa että huomaat eron. Se mitä pitää päivällä vain mielikuvituksen tuotteena voi yöllä tuntua yllättävän mahdolliselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä öisin kaikenlainen pelottaa. Lue kokeeksi stephen kingiä päivällä ja yöllä, lyön vetoa että huomaat eron. Se mitä pitää päivällä vain mielikuvituksen tuotteena voi yöllä tuntua yllättävän mahdolliselta.

Tuo on muuten totta, olen huomannut, että monet arkisetkin ongelmat tuntuu öiseen aikaan joskus miltei ylitsepääsemättömiltä. Ja kehittelen päässäni kauhuskenaarioita siitä mihin pisteeseen asiat voivat edetä. Päivällä ne skenaariot tuntuvat ihan naurettavilta. Mutta sitten yöllä taas ihan mahdollisilta.

ohis

Vierailija

No hyi, minäpä kerron vaikka yhden omistani. Minä pelkään aina välillä, että sänkyni alla on jokin otus, joka voi yllättäen napata jaloista kiinni tai tappaa minut "puukottamalla" patjan läpi :( Joskus myös jalkojen ja muiden kehonosien on "pakko" olla peiton alla turvassa.

Joo, olen kuitenkin jo yli 30v. Olen joskus käyttänyt aineita ja kyllä pari psykoosiakin tullu käytyä läpi. Muuten olen ihan normaali :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat