Haastan juuri Sinut käymään joulukuun 2015 aikana kirkossa! :)
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin harkinnut käyväni moskeijassa, ehkä tämä on sitä ihmistä suuremman johdatus. Kiitos, AP!
Enkä näköjään siis ollut edes ensimmäinen, jolle tämä idea tuli... Kyllä on herätys tulos, Allahu akbar! :)
Terroristi.
Kielteiset sanat kertovat vain, että Saatana ei halua minun menevän moskeijaan. Ei onnistu. :)
Saatana tai mihin lie metsänpeikkoihin tai keijukaisiin uskotkaan haluaa sinun nyt välittömästi menevän psykiatrin vastaanotolle.
Yhdet kirkkohäät tiedossa ensi kuulle eli olen siellä tönöttämässä.
Huh huh, mitä kommentteja. Suomi on nykyään pakanamaa. Aapeetä myöten, joka ei näe, että tämä mitä hän kutsuu "kirkoksi" ei ole Jumalan seurakunta, ekklesia. Kaikki nykyiset kirkkokunnat ovat harhautuneet pois oikealta Tieltä.
Minä koen Jumalan läsnäolon joka päivä. Pyhä Henki asuu minussa. En osallistu uskonnollisiin rituaaleihin missään "kirkoissa", kauhistus mikä ajatus!
Oi, olisi ihana käydä jouluyönä kirkossa!
Vielä jos matka taittuisi reellä, korkeiden lumikinosten keskeltä, talojen pihoilla loistaisi lyhdyt ja taivaalla tähdet.
T. Ateisti jouluihminen
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, mitä kommentteja. Suomi on nykyään pakanamaa. Aapeetä myöten, joka ei näe, että tämä mitä hän kutsuu "kirkoksi" ei ole Jumalan seurakunta, ekklesia. Kaikki nykyiset kirkkokunnat ovat harhautuneet pois oikealta Tieltä.
Minä koen Jumalan läsnäolon joka päivä. Pyhä Henki asuu minussa. En osallistu uskonnollisiin rituaaleihin missään "kirkoissa", kauhistus mikä ajatus!
Kuuletko ääniä? Näetkö harhoja?
Ei kiitos, sain yliannostuksen kirkkoa kouluaikoina 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä koen Jumalan läsnäolon joka päivä. Pyhä Henki asuu minussa. En osallistu uskonnollisiin rituaaleihin missään "kirkoissa", kauhistus mikä ajatus!Kuuletko ääniä? Näetkö harhoja?
Turha kai edes kysyä ihmiseltä joka uskoo henkien asuvan itsessään ja kokee yliluonnollisten olentojen läsnäoloa. Toivottavasti hän on edes jonkinlaisen mielenterveysavun piirissä.
Enpä taida. Kävin juuri kesällä tutustumassa paikkakuntamme keskiaikaiseen kirkkoon, eiköhän se muutamaksi vuodeksi riitä.
Vierailija kirjoitti:
En ota. :)
-ateisti(Voin käydä kirkossa arkkitehtuurin takia, ei kumminkaan kiinnosta mikään hengellinen paska)
Miksi pitää käyttää tuollaista kieltä? Pikkulapsiko se siellä huutaa uhmaikäänsä?
Sinne mua ei saa kirveelläkään. Mä en ole koskaan kuulunut kirkkoon.
Kristillisessä seurakunnassa aion käydä, mutta käynkö kirkkorakennuksessa, niin siitä en ole vielä aivan varma.
Vierailija kirjoitti:
Sinne mua ei saa kirveelläkään. Mä en ole koskaan kuulunut kirkkoon.
Varo vaan, kohta joku uskis vie sut sinne, kuhan ensin paloittelee sut sillä kirveellään.
Ei näistä hulluista ikinä tiedä.
Helppo homma, ihan työni puolesta on kirkossa myös joulukuussa "käytävä". :)
Kiitos, menen ilman haastettakin. Käyn kirkossa noin 1 krt/kk. Rauhoittumassa.
En. Olen käynyt kirkossa. Moskeijassa voisin käydä, kun en ole koskaan käynyt. Ei sekään kyllä oikeastaan kiinnosta, mutta ihan vain "kaikkea voi kerran kokeilla" -idealla.