Mies synnyttää tänään! Nyt meikäläinen nauraa :D
Siis tämä Hintikka shown yks juontaja, Heikki. Mä en tiedä, onko mulla ihan perverssi huumorintaju, mutta jotenkaan en malta odottaa :DDD
Kommentit (39)
Onhan näitä synnytyssimulaatioita tehty muiden maiden TV-ohjelmissa aikaisemminkin. Katsokaa vaikka näistä, miten se tapahtuu:
http://mashable.com/2013/01/23/labor-simulation-men-cry/#0BbMHTzfeqqX
Ponnistusvaihehan on se pahin. Miten sitä stimuloidaan? Vesimeloni peppuun ja punnerretaan se ulos?
Tuleekohan paskat synnytyspöydälle;D D D
Niin, mikä noissa supistuksissa nyt on niin kamalaa? Mies nojailee palloon.
Taitaa äitimyytti saada huutia ton ohjelman ansiosta.
Kuinkas mammat nyt noin hiljeni? Toisaalta teillehän on maailmanloppu jo se, jos kynsi katkeaa tai sukat on lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä Hintikka shown yks juontaja, Heikki. Mä en tiedä, onko mulla ihan perverssi huumorintaju, mutta jotenkaan en malta odottaa :DDD
En tiedä mitä hauskaa siinä on että nauraa jollekkin joka kokee synnytystuskia.Yleensä synnytyskipujen jälkeen syntyy sentään jälkeläinen,mikä on se syy miten tuohon tilanteeseen on alunperin päädytty.
Ideana ihan jees, mutta onhan se selvä ettei tää mies viikossa voi kokea kaikkea sitä, mitä raskaana oleva nainen kokee 9kk:n aikana ja myös synnytyksen jälkeen. Enkä usko siihenkään, että tuollaiset simulaattorit oikeasti vastaa synnytystä. Sellaista simulaattoria ei olekaan, joka taikoo miehelle naisen alapään, sitä ponnistuskipua ei voi mies tuntea vaikka haluaisikin.
Naiset voi raskautua, miehet ei, näin se vaan on, tykkäsipä siitä tai ei. Tulee vähän olo, että tässä(kin) pitää vain päästä näpäyttämään naisia, "katsokaa nyt kun me miehetkin kestetään se, ei ollut edes paha".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä hauskaa siinä on että nauraa jollekkin joka kokee synnytystuskia.Yleensä synnytyskipujen jälkeen syntyy sentään jälkeläinen,mikä on se syy miten tuohon tilanteeseen on alunperin päädytty.
Vauvahan syntyi... oikeesti tosin ehkä ½ vuotta sitten. Voin kyllä ymmärtää että mies haluaa myös itse tuntea miltä ne supistukset tuntuu joita on yrittänyt vaimon tukena vähän aikaa sitten helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pöh, eihän tuossa ole edes sitä vaaraa, että menettää henkensä ja terveytensä.
Entä miten simuloidaan sitä tunnetta, mikä tulee siitä, kun sukuelinten aukko venyy äärimmilleen lapsen pään takia?
Paineleeko kätilö vielä kohdun tyhjäksi sen jälkeen, kun mies makaa puolikuolleena synnytyspöydällä?
Kestääkö "synnytys" upeat 5 minuuttia? Vai onko kyseessä monen päivän helvetillinen maraton?
Imettämään vielä pitää pystyä sen jälkeen, kun on puskenut lapsen ulos jalkovälistään.
Joo en synnytä ikinä :S
En usko,että vastaa todellista supistusta. Onkohan kukaan jo synnyttänyt nainen kokeillut tuota, miltä tuon laitteen tekemät supistukset tuntuu. Tuosta puuttuu tietysti se valtava paine, joka kohdistuu koko alapäähän ja se ponnistusvaihe, joka on monelle se kaikista vaikein vaihe synnytyksessä. Itse olen kokenut kaksi luomusynnytystä (ei siis ehtinyt saada puudutteita) ja toisessa lähti taju (oisko ns. kipushokki). Ja supistuksia vaan tuli ja tuli, ei siinä välissä ehtinyt edes asentoa vaihtamaan. Toki voisin uskoa että vastaa sellaista helppoa synnytystä ainakin jossain määrin. Ja vielä se, että eikös tuo kestänyt n. pari tuntia. Miten monella tuo on ohi parissa tunnissa, useimmilla se kestää lähemmäksi kymmentä tuntia. Ja tietysti lisäksi se pelko, että meneekö kaikki hyvin. Onhan oikeassa synnytyksessä paljon riskejä sekä äidillä että lapsella...
Naisen keho valmistautuu synnytykseen monien kuukausien ajan vapauttamalla erilaisia hormoneja yms.
Synnytystä ei ole mahdollista simuloida järkevästi.
Jos halutaan antaa sähköshokkeja tai muuta paskaa, niin annetaan niitä sekä ei-raskaana oleville naisille ja miehille ja katsotaan kumpi kestää paremmin; tuloksen tosin jo tiedämme. Sähköshokin voimakkuuden voi vakioida, mutta jokainen synnytys on ihan erilainen.
-Mies 29v + 1v-
Olihan se laitteen kehittänyt nainen itsekin testannut laitetta ja tietenkään ihan täsmälliseen synnyskipujen simulointiin ei varmasti pysty, mutta hyvin lähelle. Ja varmasti tuo olikin ns.helppo synnytys, eli "kun kaikki menee nappiin". Tuossa kuitenkin olo hierojaa ja valmentajaa ja silittäjää ympärillä vaikka kuinka. Oli varmasti hyvinkin oppikirjan mukainen synnytys. Harvempi synnyttäjä pääsee noin oppikirjamaisen synnytyksen kokemaan tosin.
Ehdin katsoa vain alun, kunnes vauva alkoi huudella yläkerrassa mutta kuulin tämän " synnyttäjän" sanovan että nyt tuntuu vähän enemmän kuin edellinen.
Joku jumppapallohan sinne oli roudattu ja doula :-D
Ja tosiaan sanoivat itsekin että ponnistusvaihe puuttuu kokonaan ja sen tuomat tuntemukset. Että ei tietty täydellinen testi, mut kyllähän tuo mies ihan yllättävän hyvin ne supistukset kesti.
Itselle se synnytyksen jälkeinen kaksiviikkoinenkin oli yhtä tuskaa, kun alapää oli jauhelihaa ja tungettu piikkilankaa täyteen, ja tissit riekaleina (vauva puklas veristä maitoa), kaikki ne puuttuu. Mutta tosiaan, kuten mies 29+1 (vaikka onkin jo 29+2) jo totesi, lopputulos tiedossa, ei miehet sitä kestäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Itselle se synnytyksen jälkeinen kaksiviikkoinenkin oli yhtä tuskaa, kun alapää oli jauhelihaa ja tungettu piikkilankaa täyteen, ja tissit riekaleina (vauva puklas veristä maitoa), kaikki ne puuttuu. Mutta tosiaan, kuten mies 29+1 (vaikka onkin jo 29+2) jo totesi, lopputulos tiedossa, ei miehet sitä kestäisikään.
Jos miehen olisi pakko synnyttää,niin silloin olisi myös pakko kestää.Tuossa kyseessä ei ole oikea synnytys,joten kyseessä ei ole läheskään sama asia.Mutta tätä loogista kommenttia egosi ei tule hyväksymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen olisi pakko synnyttää,niin silloin olisi myös pakko kestää.Tuossa kyseessä ei ole oikea synnytys,joten kyseessä ei ole läheskään sama asia.Mutta tätä loogista kommenttia egosi ei tule hyväksymään.
Keisarinleikkaukset yleistyisi. Jokunen rohkea yksilö voisi olla mukana ja kokeilla perinteistä synnytystä, mutta harvassa olisivat. Ainakin ekan jälkeen :D.
Sähköshokkeja, pari iskua pesarilla päähän, revitään kynnet irti pihdeillä, vesikidutusta. Mitä te teette? Öö simuloidaan synnytystä. Heh, heh :) On se synnytys kamalaa, mutta keuliikohan se mopedi nyt jo pikkuisen joillakin, ihan pikkuisen ?