Syön joka päivä suklaalevyn tai sipsipussin, mitat 176 cm/78 kg
Jep, minulla on syömisongelma, ollut jo vuosia. Syön normaalin aamupalan ja aina ihan normaalisti muiden seurassa, kuten työpaikkalounaalla tai kavereiden seurassa ulkona.
Yksin kotona syönkin sitten herkkuja kaksin käsin. En varsinaisesti ahmi eli hotkaise herkkuja hirveällä vauhdilla, vaan syön mielestäni normaalitahtia. Mutta esim. koko syksyn ajan olen käytännössä joka päivä töiden jälkeen syönyt joko sipsipussin tai suklaalevyn, parhaimpina päivinä melkein molemmat kokonaan.
Outoa, etten ole tämän lihavampi...
Mitä ajattelette? Kellään muulla vastaavaa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yhteenaikaan samalaista. Joka ilta meni suklaalevy tai niitä sipsejä. Edelleen menee joka viikko suklaalevy, mutta ei läheskään joka päivä. Jotain pientä herkkua kuitenkin joka ilta on saatava, vähintään muutama keksi.
Mitat on 168/44 enkä mikään parikymppinen ole. Olen aina ollut kova herkutteleen iltaisin vaikka päivisin tulee syötyä hyvin. Jotenkin ne herkut ei vain näy painossa. Eikä kyllä veriarvoissakaan. Mitattu on aika vasta.
Höpö höpö. Joko sun mitat ei täsmää tai olet vakavasti sairas tai valehtelet. Veikkaan vikaa.
Suurimmalle osalle ylipaino on tullut pikku hiljaa ja lähes huomaamatta, kilo pari vuodessa ja 10-vuodessa se on jo 10-20kg ja 20-vuodessa jo puhutaan 40kg.
Minä ole 176 ja 68.
Minä syön vähintään joka toinen päivä karkkipussin. Rasvaisiata herkuista en välitä.
ikää minulla on 47. Järkyttävää, kuinka monta vuotta olen elämässä ollut dieetillä... Varmaan kymmenen. Joskus 25 v laskin kaloreita ja sain painon nälkäkuurill 62 kilooon. Mitä järkeä....
Kuulostaa siltä että syöt liian vähän ja epäsäännöllisesti oikeaa ruokaa ja siksi tekee suklaata kokoajan mieli. Heittelisikö verensokeri? Kuulostat nimittäin alipainoiselta, sinuna pistäisin vaan perusasiat ensimmäisenä kuntoon...