Säilyykö teillä avattu suklaalevy koskemattomana viikon?

Vierailija

Pystyttekö siihen? Itse en pystyisi.

Kommentit (15)

Vierailija

Säilyy, pari kuukauttakin. En käytä enää maitotuotteita joten en nykyään syö suurta herkkuani maitosuklaata. Tummasta suklaasta en niin välitä, joskus menee pari palaa, mutta se ei ole sinällään mikään herkku minulle. 

Maitosuklaa ei kyllä olisi säästynyt viikkoa. 

Vierailija

Joku lapsista sen avaa parin päivän sisään. Itse en välitä suklaasta ollenkaan. 

Eivät hekään sitä himoitse, mutta päivien mittaan se sieltä rapistellaan auki joka tapauksessa. Sen verran tykkäävät kuitenkin. 

Vierailija

Säilyy joskus. Tuolla on kaapissa yksi alkuvuodesta avattu, sisältää inkivääriä ja on niin pahaa ettei sitä kukaan oo pystynyt syömään.

Vierailija

Kyllä säilyy, jos päätän niin, mutta en minä yleensä osta karkkia tai suklaata jemmaan. Jos ostan herkkuja, niin mielestäni ne on tarkoitettu syötäväksi. Jos en halua pistää itseeni kokonaista levyä, ostan vain pienen patukan.

Normaalisti syön suklaalevystä rivin päivässä. Aiemmin riitti vain pala tai kaksi.

Vierailija

Säilyy, jos se on mulla jemmassa. Nytkin on ollu pari viikkoa puolikas geisha-levy kaapissa, näen sen joka päivä mutta ei vaan tee mieli. Jos mies ja lapset näkis, se olis tuhottu minuutissa.

Vierailija

wow, ihailen ihmisä, jotka voivat olla syömättä esim tuollaisen puolikkaan geishan, itse vetäisisin kaiken mahdollisen makean minkä löytäisin. Siksi en ikinä osta mitään kotiin, ostan vain yhden päivän ruoat, koska alkaisin ahmimaan niitäkin illalla. Ainoastaan näin pystyn pitämään itseni normaalipainoisena.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat