Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avautuminen: Nirsona eläminen on vaikeaa

Nirso
23.11.2015 |

Ainesosien pitää olla tunnistettavissa ruoassa eikä ne saa koskea toisia. En tykkää mistään "kunnon ruoasta", koska niissä kaikki on sekasin ja niissä kaikissa on ylimääräisiä ainesosia. Mauttomat ruoat on mun suosikkeja. Roskaruoka tai muu rasvasuus äklöttää. Karkit ja muut herkut maistuu liian makeelta. Ajattelen ruoan polttoaineena ja sen pitää olla terveellistä. Lempiruokaa mulla ei ole koska tykkään esim. "kuivasta" kalkkunasta ja tummasta riisistä niin että ne on vierekkäin lautasella ilman lisukkeita salaattia lukuunottamatta. Vaan salaatissa kaikki voi olla sekasin mutta majoneesit/salaatinkastikkeet pilaa salaatin enkä pysty syömään sitä. Muiden tekemä ruoka arveluttaa, koska en tiedä mitä se tarkalleen sisältää. Ravintolassa nolottaa koska joutuu pyytämään että puolet aineksista poistettaan. Kyläillessä joudun kieltäytyy melkee kaikesta tarjottavasta koska ällöttää :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsoilun pitääkin olla vaikeaa - mitä vaikeampaa, sen parempi. Älykkäimmät hoksaavat jo varhaisessa nuoruudessa, että nirsoilu ei kannata.

Vierailija
22/22 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus nirson kanssa. Tuntui ettei oikein mikään kelpaa. Kokeili kanssani savuja ja sai sellaiset mässyt että alta pois. Peruslihakeitto jota olin tehnyt sinä päivänä ei ensin kelvannut koska sipuli on pahaa ja keitetyt porkkanat ällöjä. Veti kauhalla kylmänä kattilasta samalla kun keittoa uudelleen lämmitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi