Mitä häpesit viimeksi?
Minä häpeän koko ajan jotain.. tuntuu etten voi edes tuntia elää elämää eteenpäin kun taas olen tehnyt jotain pöljää tai muistan jonkun vanhan jutun. Asiat eivät edes ole mitenkään erityisen noloja, mutta vaivaavat minua ihan hirveästi. Tuntuu että kaikkii muistoihini liittyy vaan häpeä.
Äsken häpesin sitä, kun muistin miten kerran menin kuuntelemaan erään luennoitsijan juttua uudestaan (aikaa oli kulunut välissä n. vuosi) ja ennen kuin hän aloitti niin töräytin hänelle jotain mitä olin ajatellut vuoden takaisesta tokaisusta, minkä hän oli sanonut luentonsa ohessa (ei liittynyt luennon aiheeseen). No niin... eipä hän tietenkään muista edes sanoneensa sellaista eikä minua. Häpeän tuota. Vaikutin varmaan yli-innokkaalta tai tyhmältä.
Keertokaa mitä te häpesitte viimeksi.
Kommentit (23)
Olen hävennyt itseäni vain kerran viimeiseen 5 vuoteen. Pari kuukautta sitten en lähtenytkään aamulenkille vaan siirsin herätystä 30 min eteenpäin ja käänsin kylkeä. Tunsin itseni luovuttajaksi
Häpeän rumasti tatuoituja ylipainoisia suomalaisturisteja. Kiroilu kuuluu jo kaukaa kun lähestyvät.
Äsken myötähäpesin täällä kommentoivia ihmisiä. Olisivat valmiit tekemään abortin tai jopa eutanasian jos oma lapsi olisi vähän erilainen kuin muut.