Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä häpesit viimeksi?

Häpeähermanni
23.11.2015 |

Minä häpeän koko ajan jotain.. tuntuu etten voi edes tuntia elää elämää eteenpäin kun taas olen tehnyt jotain pöljää tai muistan jonkun vanhan jutun. Asiat eivät edes ole mitenkään erityisen noloja, mutta vaivaavat minua ihan hirveästi. Tuntuu että kaikkii muistoihini liittyy vaan häpeä.

Äsken häpesin sitä, kun muistin miten kerran menin kuuntelemaan erään luennoitsijan juttua uudestaan (aikaa oli kulunut välissä n. vuosi) ja ennen kuin hän aloitti niin töräytin hänelle jotain mitä olin ajatellut vuoden takaisesta tokaisusta, minkä hän oli sanonut luentonsa ohessa (ei liittynyt luennon aiheeseen). No niin... eipä hän tietenkään muista edes sanoneensa sellaista eikä minua. Häpeän tuota. Vaikutin varmaan yli-innokkaalta tai tyhmältä.

Keertokaa mitä te häpesitte viimeksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken myötähäpesin täällä kommentoivia ihmisiä. Olisivat valmiit tekemään abortin tai jopa eutanasian jos oma lapsi olisi vähän erilainen kuin muut.

Vierailija
22/27 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hävennyt itseäni vain kerran viimeiseen 5 vuoteen. Pari kuukautta sitten en lähtenytkään aamulenkille vaan siirsin herätystä 30 min eteenpäin ja käänsin kylkeä. Tunsin itseni luovuttajaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän rumasti tatuoituja ylipainoisia suomalaisturisteja. Kiroilu kuuluu jo kaukaa kun lähestyvät. 

Vierailija
24/27 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa nuorempana hävennyt itseäni ja muita 24/7. Sitten jossain kohtaa se vaan hävisi. Havahduin tähän ensimmäistä kertaa, kun olin useampi vuosi sitten matkalla jonnekin ja pysähdyin huoltoasemalle. Kävin siellä vessassa ja kun tulin ulos, niin siinä oli joku pariskunta, jotka vaikuttivat tosi noloilta niinkun haluaisivat sanoa minulle jotain, mutta eivät kehtaa. Sitten ne sai sanottua, että mulla oli jäänyt kengänpohjaan pala vessapaperia. Itse naurahdin, ja sanoin "ohoh, niinpä näkyy!". Kyllä ne sitten hymyili, mutta samalla mietin vielä myöhemmin (ja nyt vuosia myöhemmin), miten pikku jutut voi ihmisiä hävetyttää.

Vierailija
25/27 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin viimeksi, kun piti kipeää paukuraa persuuksis mennä näyttämään😂 kyllä sitä sitte piti tietysti tutkia sitte oikeen olan takaa. No, kipeä se on edelleen😂

Vierailija
26/27 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty muistamaan. Yhden tapauksen muistan 8v takaa, mutta se on liian yksityinen että avaisin sitä.

Vierailija
27/27 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän aikaa sitten hammaslääkärissä ja törmäsin melkein seinään kun en katsonut mihin olin menossa. Vieläkin hävettää, kun se hammaslääkäri katsoi mua vähän oudoksuen :D