Tapasin mukavan miehen ja olen varattu

Vierailija

Tapasin vähän aikaa sitten laivalla mukavan miehen. Vietettiin siellä tiiviisti aikaa ja ollaan laitettu viestiä sen jälkeen. Molemmat tahdottaisi tavata uudelleen mutta olen itse varattu. Mies kysyi miksi vietin niin paljon hänen kanssaan aikaa vaikka olen naimisissa että mikä nykyisessä suhteessa on vialla. Kysymys pyörii mielessä, koska nykyinen suhde toimii hyvin ja olen mielestäni onnellinen. En kuitenkaan ole tuntenut pahemmin huonoa omaatuntoa tästä vieraasta miehestä ja tahtoisin tavata hänet uudelleen.
Mietin myös sitä kuinka paljon menetän jos/kun jään tästä kiinni. Tiedän että fiksuinta olisi jättää tapaamatta enää koko miestä ja unohtaa hänet. Kuitenkin hänessä on sitä jotain ja se kipinöivä tunne mitä ei enää oman miehen kanssa ole.
Rakastan omaa miestä sen verran etten halua että häneen sattuu, mutta tämä uus mies on jotain niin houkuttelevaa.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

On se sitten kiva että toiset tapaa vapaita sopivia/mukavia miehiä varattunakin ja toiset tapaa vapaana ainoastaan jo varattuja sopivia miehiä. Ironisinta on se, että ne hyvät, sopivat ja mukavat miehet on sitoutuneet typeryyksissään johonkin kaltaiseesi vaikka ansaitsisivat paljon paremman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku on varmasti ollut samassa tilanteessa joskus. Kertokaa miten toimitte ja mihin se johti?

Mikset kokeile ihan itse mihin se johtaa? Mistäs pirusta sitä kukaan voi etukäteen tietää. Eihän niillä toisten kokemuksilla ole mitään merkitystä ja vielä vähemmän ne takaa sulle mitään. Ei hyvässä eikä huonossa.

Vierailija

Itse päätät. Minut jätettiin kylmästi, kun miehellä oli toinen nainen muutaman viikon ajan. Siinä mureni tavallaan tulevat suunnitelmat ja yksi vuosikymmen. Olen nyt toipunut tuosta kokemuksesta ja ajattelen niin, että saipa tuossa samanlaiset toisensa.

Vierailija

Tuntuu siltä että siinä on liikaa menetettävää jos tämä tapaamani mies ei jostain syystä olekaan valmis heittäytymään vakavempaan suhteeseen. Seksisuhdetta en tahdo koska oman miehen kanssa sekin sujuu. Kaipaan vaan sitä kipinöintiä ja tunnetta mikä tapaamani miehen kanssa mulla oli.

Ap

Vierailija

Olen tavannut elämässäni monta mukavaa miestä ja se ei ole johtanut mihinkään, koska olen pitänyt järjen päässä. Olen voinut olla ihastunut pidempäänkin, mutta vältellyt sitä, että joutuisin houkutukseen. Yleensä se homma laimenee kuitenkin aika nopeasti ja sen jälkeen oma mies tuntuu taas entistä paremmalta. Ei sille mitään voi, että näitä tulee, mutta itse voi päättää mitä tekee.

Vierailija

Ollaan sovittu tapaaminen sunnuntaille tämän tapaamani miehen kanssa ja odotan sitä paljon. Nyt kuitenkin iski pieni pakokauhu että mitä oma mies ajattelee tai tekee jos saa tietää. Voinko elää itseni kanssa tämän tapaamisen jälkeen. Toisaalta ollaan oltu uuden miehen kanssa tiiviisti yhteydessä ja en halua tuottaa hänelle pettymystä ja olen toki itse myös halukas tapaamaan.

Sanokaa nyt mitä teen? Miten elän itseni kanssa jos petän miestäni? Joka kerta kun katson miestäni onko mielessäni vaan se mitä olen tehnyt hänelle?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ollaan sovittu tapaaminen sunnuntaille tämän tapaamani miehen kanssa ja odotan sitä paljon. Nyt kuitenkin iski pieni pakokauhu että mitä oma mies ajattelee tai tekee jos saa tietää. Voinko elää itseni kanssa tämän tapaamisen jälkeen. Toisaalta ollaan oltu uuden miehen kanssa tiiviisti yhteydessä ja en halua tuottaa hänelle pettymystä ja olen toki itse myös halukas tapaamaan.

Sanokaa nyt mitä teen? Miten elän itseni kanssa jos petän miestäni? Joka kerta kun katson miestäni onko mielessäni vaan se mitä olen tehnyt hänelle?

Ap

Jollet voi miehellesi kertoa tulevasta tapaamisesta tai joudut valehtelemaan siitä, petät miestäsi jo, ei se seksi ole ratkaisevaa, mutta anna mennä vaan

Vierailija

Jos asiat kunnossa miehesi kanssa , ÄLÄ MENE tapaamaan toista miestä.
Mitäs sitten teet jos miehesi saa tietää ? Ottaa sinusta eron, ja toinen pitää sinua vaan ajankuluksi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat