Naapurin sinkkunainen ostanut itselleen tila-auton?

Vierailija

Miksi ihmeessä??

Aikaisemmin sillä oli Golf ja nyt tollainen iso Seat Altea XL tila-auto.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Se nyt sattuu tykkäämään sellaisesta autosta. Mä olen sinkku ja mulla on katumaasturi. Koska tykkään sellaisesta eikä ole rahasta pulaa.

Vierailija

Miksi ei saisi olla. Olen sinkku eikä lapsia ja niin on itsellänikin. Tarviin välillä autoa jossa on tilaa. Eikä se kyllä muille kuulu. Itse maksan pensat ja vakuutukset eikä autokaan ole velaksi. Ei naapurisikaan auto kuulu sinulle. Anna kateuden kadota ja keskity omaan elämääsi.

Vierailija

Voi tsiisus että ihmiset voivat olla typeriä kyylääjiä! Mitä ihmettä se sua ihmetyttää, vaikka hänellä olisi kaksi autoa, tila-auto ja paku?! Kai jokainen saa ajaa sellaisella autolla kuin haluaa perhekokoon katsomatta. En ainakaa toistaiseksi ole autokaupoilla siihen, että "perheautoja" ja "tila-autoja" esiteltäisiin vain niille joille todistetusti on lapsia. Sinkulla on varmaan rahaa ja tilantarvetta ja osti sitten sellaisen auton kun teki mieli.

Vierailija

Olen sinkku ja minulla on kaksi autoa tällä hetkellä :-) Tosin vain farkkuja, ei tila-autoja. Mitähän ne naapurit tosiaan ajattelee, voi kääk...

Vierailija

Muutin kaupungista maalle ja ostin rivarinpätkän... Noh, minulta kyseltiin, miksi ihmeessä sinkku ja vieläpä nainen ostaa niin ison asunnon. Kuulemma yksiön lähiössä pitäisi vallan hyvin riittää, kun ei ole lapsia. 

Vierailija

Eniten ihmetyttää että mistä sinkku on saanut niin pajon rahaa. Suomessa nyt ei kukaan tienaa duuneista sellaisia summia että voisi elellä mitään mukavaa elämää. Varsinkin jos on yksinäinen nainen, niin vaihtoehdot ovat pääasiassa joko rikas isukki, perintö tai sugar daddy. Äärimmäisen harvoin lottovoitto.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat