Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naispelko 22 pohtii: miksi naiset ei koskaan suostu treffikutsuihin?

Vierailija

Ja netissä ei muutenkaan vastaa koskaan :(

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllä suostuu ja vastaa. Sieltähän tuo vaimo löytyikin. Useimmilla ihmisillä on aivan luokattoman huonoja ilmoituksia, joten sen hiomisesta on hyvä aloittaa. Tietty, jos on jotenkin tosi hot, ei tarvitse kovin kummoisia ilmoituksia.

Vierailija

Itse en seuranhakupalstoilla vastaa sellaisille, joilla en usko olevan annettavaa minulle. Merkkejä tästä ovat mm:

- profiilissa ei riittävästi tietoa, jotta ihmisestä voisi saada käsityksen (esim. pelkkä kuva ei riitä vaikka olisi kuinka hyvännäköinen tahansa, mutta toisaalta mitäänsanomaton kliseinen teksti ilman kuvaa ei sekään herätä kiinnostusta),

- profiilissa on paljon tietoa, ja tämän tiedon perusteella tyyppi ei vaikuta sopivalta minulle,

- mies ottaa yhteyttä vaivautumatta tutustumaan niihin tietoihin, joita olen antanut itsestäni ja tämä näkyy yhteydenotossa (esim. ilmoitan etsiväni 24-32 -vuotiasta miestä ja yhteydenottaja on 55-vuotias),

- yhteydenotossa ei ole muuta sisältöä kuin kuvani pyytäminen (olen ihan kivannäköinen, mutta en missään tapauksessa halua miestä jonka ensisijaisena seuranhakukriteerinä on ulkonäkö).

Vierailija

Taasko sinä murehdit toisten miesten kohtaloa? Anna olla. Sinä itsehän olet tänne jo useasti kirjoittanut, ettet naisystävää edes halua vaan elämäntehtäväsi on syödä ja lihota mahdollisimman muodottomaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taasko sinä murehdit toisten miesten kohtaloa? Anna olla. Sinä itsehän olet tänne jo useasti kirjoittanut, ettet naisystävää edes halua vaan elämäntehtäväsi on syödä ja lihota mahdollisimman muodottomaksi.

Aloitus on feikki. Ei ole oikeasti Naispelon kirjoittama. Puuttuu yksityiskohtia viestistä.
Lisäksi aloituksessa on mies 29+1v:lle tyypillinen osio.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat