No tehdään oma kysely: onko sinun lapsesi joskus hajottanut puhelimen, tabletin tai läppärin?

Vierailija

Kyllä: peukku ylös

Ei: peukku alas

ja älä nyt turhaan vastaa, jos sinulla ei edes ole lapsia tai esikoinen ei edes ryömi vielä  ;)

Kommentit (11)

Vierailija

Lapsi hajottanut ainakin kolme kännykkää (ikää 9v.). Ei sinällään harmita koska puhelimet olivat muutenkin vanhoja (siis tyyliin seitsemän vuotta vanhoja) joten rahallinen menetys ei ole ollut suuri.

Ei vedenpitävä

Oltiin silloin rannalla. Poika jätti kännyn uimashortsin taskuun ja unohti sen sinne, kun meni veteen leikkimään. Oli sen verran kauan vedessä, että puhelinta ei enää pelastanut mikään.

Vaatii jo yritystä

Vierailija kirjoitti:
On, poika on hajottanut puolen vuoden aikana 4 kännykkää, tyttö yhden.

Provo vai ihanko oikeasti poikasi on saanut 4 puhelinta hajotettua?

Vierailija

Ei ole, mutta itse hajotin pojan uuden kännykän laittamalla vahingossa pesukoneeseen vaatteiden mukana. Olipa lohdutonta nähdä pojan suru.

Vierailija

Ei ole poikani hajoittanut noista mitään, mutta minä itse olen hajoittanut kännykän (tavallisen n. 7 vuotta sitten) ja olen hajoittanut tabletin tänä syksynä. En ole kovin kärsivällinen ihminen ja siksi palaa pinna nopeasti esim. jonkin laitteen toimimattomuuteen.

Vierailija

Mun 15 veellä pojalla edelleen ensimmäinen puhelimensa käytössään eli nyt lähes 4 vuotta vanha iphone (nyt säästää uutta puhelinta varten). 12v pojalla vasta ensimmäinen menossa eli puolivuotta vanha samsung. 4 vuotta vanha ipod'kin on vielä käytössä. Heidän yhteinen läppärinsä hajosi vanhuuttaan jossain vaiheessa, nyt heillä jo useamman vuoden yhdessä hankittu pöytäkone.

Eli ei, lapseni eivät ole vielä koskaan hajottaneet elektroniikkaa, eivät vahingossa eivätkä tahalleen.

Vierailija

Mun esikoinen tiputti vahingossa uuden iPhonen vessan pönttöön. Itki sen takia päiväkausia.
Kaksi muuta lasta ei ole hajottanut puhelinta, läppäriä eikä tablettia.
Mä olen pessyt yhden lapsen puhelimen pesukoneessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun esikoinen tiputti vahingossa uuden iPhonen vessan pönttöön. Itki sen takia päiväkausia.
Kaksi muuta lasta ei ole hajottanut puhelinta, läppäriä eikä tablettia.
Mä olen pessyt yhden lapsen puhelimen pesukoneessa.

Tämä taitaa olla kovin yleistä mutta en ymmärrä miksi näin tapahtuu. Miksi viette puhelimia vessaan? Ja miksi ne ovat esillä ( eivät esim laukussa jos käy julkisessa vessassa) niin että ne pääsevät sinne pönttöön tippumaan? Surffaatteko netissä kun istutte pöntöllä? 

Vierailija

Oma vika... taaperona nyppi läppäristä näppäimiä irti kun yritti jotain tietsikkajuttua tehdä ipana sylissä.

Seuraavaan läppäriin valitsin toisenlaiset näppäimet, ne ei irtoa.

Muuta ei ole hajoittanut, vaikka käytössään on tablettia, kännykkää ja tietokonetta. Ei riko edes lelujaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat