Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka kirjoittaisi minulle gradun?

Vierailija

Tämä ei ole vitsi ja tietenkin täysin väärin. Silti pohdin täällä ahdistuksissani olisiko mahdollista, että joku muu kirjoittisi gradun puolestani (tietenkin korvausta vastaan)? Aineisto löytyy (haastattelun analyysi), mutta tekstiä ei vaan synny eikä tule syntymään. Kirjoituskammo on niin suuri. Hyvä ammatti olisi tiedossa ja pelkkä gradu puuttuu, joten olen aika epätoivoinen. :'( Kerran jo jätin opiskelut kesken juuri kirjoituskammon takia. Palasin kuitenkin takaisin, mutta nyt on seinä taas vastassa.

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Summaa kysyn minäkin. Entä miten ajattelit kypsyyskokeen?

Kypsyyskoehan on ihan peace of cake, siitä selviäisi kuka tahansa pelkän gradun ja päälähteisiin tarkemmin tutustunut.

Vierailija

Hae apua! En tiedä missä asut, mutta mun opiskelupaikkakunnalla oli graduryhmiä jossa pääsi jakamaan ongelmiaan muiden kanssa ja sai vertaistukea. Gradussa on vaikeinta aloittaminen, ja kirjoittaminen sujuu helpommin kun pääsee vauhtiin. Älä jää ongelman kanssa yksin, googlaa mistä voit saada apua, et ole onhelman kanssa yksin!

Vierailija

Mun mielestä sä tartteisit tukea tohon gradun tekoon. Jonkun joka auttaisi alkuun. Mä lueskelin valmiita graduja ja katsoin 'rakenteen' niistä. Ja mun gradun tekelettä luki yks äikänope sitä mukaa kun sain tekstiä tuotettua.

Vierailija

Yhdessä graduryhmässä olen käynytkin, mutta ei se auttanut minua eteenpäin. Kopiota en uskalla tehdä, koska Urkund! Korvausta pitäisi varmaan miettiä yhdessä. Tuollaiset "kirjoita ite" kommentit ei nyt hirveesti auta. Kirjoittaisin toki jos pystyisin!

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toki. No, entä se summa? Omasta gradu-urakastani on jo 17 vuotta, mutta elävänä se on mielessä.

Minä kirjoitin graduni tasan 20 vuotta sitten, mutta hyvin se muistuu mieleen, ja nykyiset opinnot ovat osoittaneet sen, että 15 sivua tyylikästä analyysiä lähdemerkintöineen syntyy parissa päivässä.

Ap, kerropa meille ala ja aihe, niin tarjouskilpailu alkaa! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
15 sivua?? Mun gradu oli 123 sivua pitkä ja ihan keskivertoa meidän laitoksella.

Sanoinpa epäselvästi. Tuo 15 sivua siis viittasi siihen, kuinka helppo on saada aikaan nättiä analyysitekstiä nykyisissäkin opinnoissani. Omassa gradussani oli reilut 120 sivua tekstiä plus liitteet.

12

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat