Teen niin kauan lapsia kunnes saan tytön!

Vierailija

Poikia tarvitaan, tytön haluan! saas nähdä montako hurmuria vielä saadaan ennenkuin tyttö tulee :) (pojat on siis ihania mun mielestä ja tarpeellisia, heitä on jo 3kpl)

Onko muita tytöstä kovasti haaveilijoita? Eräs tuttuni ajatteli samalla tavalla, heille  jo kolmas oli tyttö. Uskon saavani tytön, jännä odotella vain että milloin hän tulee :)

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

..heh heh..meillä kolme poikaa ja yksi tyttö välissä..voin suositella miehelle ruokavaliota,siis tyttöruokavaliota ja mahdollisimman stressitöntä elämää niin kyllä se tyttö sieltä tulee ;) kumpiakin on hyvä olla "vanhuuden varalle!"

Vierailija

Jotkut miehet saavat vain jompaa kumpaa sukupuolta, joten voi olla, että saat tehdä aika monta poikaa saamatta sitä tyttöä, tai sitten vaihtaa miestä. Ole onnellinen pojistasi! Niitä ihmisisä on niin paljon, joille lapsikin jää pelkäksi haaveeksi. Tunnen useemman. Tosin ymmärän kyllä myös, että toivotaan useamman samaa sukupuolta olevan lapsen jälkeen myös toista sukupuolta. Itse sain kaksoset, tytön ja pojan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinulla on varaa elättää ne tuotoksesi.

Varaa elättää?Eiku eks oo huomannu että lehdissä on palstoja sille missä äidit antaa lapsiaan eteenpäin.."ei ollutkaan varaa elättää kun tein vahingossa niin paljon lapsia!" tyhmä...

Vierailija

Mulle oli tärkeetä saada poikia ja kun niitä oli kaksi, niin ajattelin että tyttökin olisi mukava. Niinpä tein sellaisen (ovista ennen). Vielä sen jälkeen yksi poika, koska olin aina haaveillut kolmesta pojasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinulla on varaa elättää ne tuotoksesi.

Siis mikä tää taloudellinen kovistelu-buumi nyt oikein on??

Nykyaikana on paljon tahattomasti köyhiä ihmisiä. Ei se ole heidän omaa syytään. Pitäisikö heidän luopua unelmastaan saada perhe, koska ei ole säännöllisiä tuloja ja omaa taloa yms.? Entä jos on perhe, jossa on jo lapsia, mutta vanhempien yritys tekee konkurssin? Pitäisikö lapset huostaanottaa?

Vierailija

Mulla on ollut aivan erilainen raskaus nyt ja pienempi maha, poikien odotukset ovat olleet täysin samanlaisia ja isoja mahoja.

Parin viikon päästä on rakenneultra, jossa saadaan tietää sukupuoli. Saas nähdä, hyvä tunne on. Kokeiltiin me tyttökikkoja, ja jos ei nyt onnistunut ne, niin sit kokeillaan taas uudestaan. Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat